Η Always αναλαμβάνει ενεργό δράση για να ενισχύσει την Αυτοπεποίθηση στα Κορίτσια στην Εφηβεία

Η Always αναλαμβάνει ενεργό δράση για να ενισχύσει την Αυτοπεποίθηση στα Κορίτσια στην Εφηβεία Facebook Twitter
0

«Τα κορίτσια δεν είναι γενναία» και «τα κορίτσια δεν είναι δυνατά» αποτελούν ορισμένες ατάκες ταμπού που φαίνεται να μη ταιριάζουν με την εποχή μας. Ένα πρωτότυπο κοινωνικό εγχείρημα της Always, όμως, αποκαλύπτει ότι πολλά κορίτσια σήμερα αισθάνονται περιορισμούς από τα στερεότυπα που έχει δημιουργήσει η κοινωνία για τις γυναίκες. Στην πραγματικότητα, τα στοιχεία από τη νέα  Έρευνα της Always για την Αυτοπεποίθηση και την Εφηβεία* δείχνουν ότι το 72% των κοριτσιών αισθάνεται περιορισμούς από την κοινωνία, η οποία νιώθουν ότι τους υπαγορεύει τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνουν.

Η Always καλεί τα κορίτσια και τις γυναίκες σε κάθε σημείο του πλανήτη να διαλύσουν τους περιορισμούς, κάνοντας περήφανα share τις στιγμές που είναι ασταμάτητες #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ.

H Always, που κατέχει ηγετική θέση στο χώρο της γυναικείας υγιεινής παγκοσμίως, ανακοινώνει το λανσάρισμα του νέου online βίντεο με τίτλο "Always ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΗ #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ", το οποίο αναδεικνύει πως τα στερεότυπα της κοινωνίας έχουν ουσιαστική επίπτωση στην αυτοπεποίθηση των κοριτσιών, ειδικά στην αρχή της εφηβείας. Κορίτσια και γυναίκες, με διαφορετικό υπόβαθρο και ηλικίες, ρωτήθηκαν αν τους είχε ποτέ ειπωθεί ότι θα έπρεπε ή δεν θα έπρεπε να κάνουν κάτι, επειδή είναι/ήταν κορίτσια. Μάθετε περισσότερα για τις απαντήσεις τους, παρακολουθώντας το βίντεο εδώ:

Με το νέο βίντεο “Always ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΗ #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ” έρχεται στη ζωή η επόμενη φάση της καμπάνιας της Always #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ. H Always δημιουργεί ένα διεθνές Πρόγραμμα Διδασκαλίας για την Αυτοπεποίθηση, ενσωματώνοντας σε αυτό την τελευταία έρευνα για την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης. Το πρόγραμμα έχει αναπτυχθεί από κοινού από την Always και ειδικούς στον χώρο της εκπαίδευσης και θα καλύπτει έως και 20 εκατομμύρια κορίτσια σε 65 χώρες κάθε χρόνο. Επίσης, η TED, οργάνωση μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με αποστολή τη διάδοση ιδεών που αξίζουν, έχει δεσμευτεί να στηρίξει την Always στη διδασκαλία της αυτοπεποίθησης στα νέα κορίτσια. Σε αυτή τη συνεργασία που παρατηρείται για πρώτη φορά στο είδος της, η Always και η TED θα αναπτύξουν και θα διαδώσουν περιεχόμενο που εμπνέει αυτοπεποίθηση μέσω της TED-Ed, της κορυφαίας εκπαιδευτικής πλατφόρμας διάδοσης μαθημάτων που αξίζουν να μοιραστούν με άλλους.

To νέο βίντεο “Always ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΗ #ΣΑΝ ΚΟΡΙΤΣΙ” και οι εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες για την αυτοπεποίθηση παρουσιάστηκαν πρόσφατα στην παγκόσμια εκδήλωση για την αυτοπεποίθηση της Always #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ στη Νέα Υόρκη. Στην εκδήλωση συμμετείχε μεταξύ άλλων η νεαρή διεθνής ηθοποιός Maisie Williams που ένωσε τις δυνάμεις της με την Always για την ενίσχυση της γυναικείας αυτοπεποίθησης και τη διάδοση της αποστολής #ΣΑΝ ΚΟΡΙΤΣΙ. «Πιστεύω ότι είναι σημαντικό για τις νέες γυναίκες να αισθάνονται ότι τους δίνονται κίνητρα και υποστήριξη για να πετύχουν τα όνειρά τους», δήλωσε η 18χρονη σταρ που υποδύεται την Arya Stark στην τηλεοπτική σειρά Game of Thrones του δικτύου HBO. «Επικροτώ το έργο της Always και είμαι περήφανη που έχουμε ενώσει τις δυνάμεις μας για να δώσουμε δύναμη στα κορίτσια, ώστε να γίνουν ασταμάτητα  #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ.»

 

«Θα περίμενε κανείς ότι τα κορίτσια πιστεύουν ότι τα πράγματα θα βελτιωθούν, αλλά στην πραγματικότητα η πρόσφατη έρευνά μας δείχνει ότι ένα στα δύο κορίτσια πιστεύει ότι σε 10 χρόνια θα υπάρχουν οι ίδιοι ή ακόμη περισσότεροι περιορισμοί για τα νέα κορίτσια», τόνισε η Fama Francisco, Αντιπρόεδρος της  Procter & Gamble στον κλάδο της Γυναικείας Υγιεινής Παγκοσμίως. «Τα εντυπωσιακά αυτά αποτελέσματα της έρευνας αποτελούν μια κλήση αφύπνισης για όλους μας, ώστε να ενθαρρύνουμε τα κορίτσια να διαλύσουν τους περιορισμούς που αντιμετωπίζουν και να τους δώσουν τα εφόδια για να είναι ασταμάτητα σε κάθε επιλογή τους»

Η Always καλεί τα κορίτσια και τις γυναίκες σε κάθε σημείο του πλανήτη να διαλύσουν τους περιορισμούς, κάνοντας περήφανα share τις στιγμές που είναι ασταμάτητες #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ. Τράβηξε φωτογραφία/βίντεο ή στείλε ένα μήνυμα χρησιμοποιώντας το hashtag #ΣΑΝΚΟΡΙΤΣΙ για να πάρεις θέση και να δείξεις στα νέα κορίτσια σε όλο τον κόσμο ότι τα κορίτσια μπορούν να κάνουν τα πάντα!

Πρόσθετα Βασικά Συμπεράσματα της Έρευνας «Εφηβεία και Αυτοπεποίθηση Κύμα ΙΙΙ - Always»

  • Περισσότερα από τα μισά κορίτσια (53%) ηλικίας 16 έως 24 αισθάνονται ότι δεν είχαν την αυτοπεποίθηση να κάνουν ότι ήθελαν μετά την εφηβεία.
  • Σχεδόν όλα τα κορίτσια (89%) πιστεύουν ότι δέχονται πίεση να συμμορφωθούν με τον τρόπο που υποτίθεται ότι πρέπει να αισθάνονται και να ενεργούν.
  • 60% των κοριτσιών θεωρεί ότι τα στερεότυπα της κοινωνίας έχουν αρνητικές επιπτώσεις στη ζωή τους.
  • Τα κορίτσια έχουν σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες από τα αγόρια να πουν ότι δεν αισθάνθηκαν άνετα να κάνουν μια δραστηριότητα στο σχολείο λόγω του φύλου τους.
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM