Η Heineken® γιόρτασε τον τελικό του UEFA Champions League με μια εντυπωσιακή προβολή

Η Heineken® γιόρτασε τον τελικό του UEFA Champions League με μια εντυπωσιακή προβολή Facebook Twitter
0

Σε μια συναρπαστική βραδιά αφιερωμένη στο ποδόσφαιρο, η Heineken® σε συνεργασία με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, διοργάνωσαν την κινηματογραφική προβολή του μεγάλου τελικού UEFA Champions League, το Σάββατο 1η Ιουνίου στο Ολύμπιον.

Οι εκλεκτοί καλεσμένοι της Heineken® είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τον πολύ-αναμενόμενο αγώνα μεταξύ της Τότεναμ και της Λίβερπουλ, στην 9τμ. οθόνη με ποιότητα εικόνας και ήχου, όπως λίγες αίθουσες μπορούν να προσφέρουν στην Ευρώπη.

Η Heineken® γιόρτασε τον τελικό του UEFA Champions League με μια εντυπωσιακή προβολή Facebook Twitter


Στο πλαίσιο της χορηγίας της Heineken® στο UEFA και αποκλειστικά για εκείνη τη βραδιά, ο χώρος του Ολύμπιον μεταμορφώθηκε στον απόλυτο ποδοσφαιρικό προορισμό προσελκύοντας τους λάτρεις του ποδοσφαίρου, αλλά και όσους δεν είναι φαν της μπάλας γιατί - δεν χρειάζεται να είναι κανείς φαν για να απολαύσει το UEFA Champions League!


Με παρουσιαστές της μεγάλης βραδιάς τους διάσημους stand-up comedians, Δημήτρη Μακαλιά και Ζήση Ρούμπο, οι θεατές έζησαν μια αξέχαστη και ανατρεπτική εμπειρία ποδοσφαιρικής προβολής, ενώ παράλληλα σχολίαζαν και να συζητούσαν τις φάσεις του παιχνιδιού παρέα με τους παρουσιαστές. Με την παρουσία τους την εκδήλωση τίμησαν οι παλαίμαχοι ποδοσφαιριστές του ελληνικού ποδοσφαίρου, Ντίνος Κούης, Κώστας Ορφανός, Γιώργος Μίρτσος, Δημήτρης Μπουγιουκλής, Κώστας Λουμπούτης, Γιώργος Γκουγκουλιάς και Κώστας Οικονομίδης.

Η Heineken® γιόρτασε τον τελικό του UEFA Champions League με μια εντυπωσιακή προβολή Facebook Twitter


Στο πλαίσιο εορτασμού του τελικού του UEFA Champions League, η Heineken® και το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης διοργάνωσαν στο φουαγιέ του Ολύμπιον πάρτι με DJ set, finger food και απολαυστική παγωμένη Heineken®. Από αυτή την ποδοσφαιρική βραδιά δεν θα μπορούσε να απουσιάζει η Heineken 0.0, η μόνη μπίρα χωρίς αλκοόλ στην ελληνική αγορά, που ζυθοποιείται με τη διαδικασία αφαίρεσης του αλκοόλ, πετυχαίνοντας ένα μοναδικό γευστικό αποτέλεσμα.


Η βραδιά επιφύλασσε μια μεγάλη έκπληξη για τρείς τυχερούς θεατές, οι οποίοι ύστερα από κλήρωση κέρδισαν τα πολυπόθητα εισιτήρια για να παρακολουθήσουν από κοντά το Grand Prix της Formula 1 στη Monza της Ιταλίας, με την υποστήριξη της Heineken®.



Η Heineken® γιόρτασε τον τελικό του UEFA Champions League με μια εντυπωσιακή προβολή Facebook Twitter
Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM