Η κρίση γεννά και ευκαιρίες

Η κρίση γεννά και ευκαιρίες Facebook Twitter
0


Ξεκίνησε την πορεία της στην αρχή της οικονομικής κρίσης στη χώρα μας, παρ' όλα αυτά, χρόνο με τον χρόνο αποδεικνύει ότι όταν κάποιος έχει θέληση να επιτύχει και να ξεχωρίσει, μπορεί, αρκεί να το κυνηγήσει. Ο λόγος για τη Software Competitiveness International, μια εταιρεία η οποία ειδικεύεται σε λύσεις έρευνας και ανάπτυξης λογισμικού και καλύπτει αγορές όπως η αυτοκινητοβιομηχανία, οι τηλεπικοινωνίες, η διαχείριση γνώσης, τα τραπεζικά προγράμματα, o κλάδος των διαστημικών αλλά και η τηλεματική.


Με γνώμονα την τεχνική αριστεία, την ανοιχτόμυαλη προσέγγιση και την καινοτομία, ακολουθώντας διαδικασίες παγκόσμιου επίπεδου, η εταιρεία, με γραφεία στην Αθήνα, έδρα στη Σητεία της Κρήτης και σημεία πώλησης στη Γερμανία, έχει καταφέρει, μέσα σε λίγα χρόνια, να αποκτήσει διεθνές πελατολόγιο αλλά και να διακριθεί για τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες της και το εργασιακό της περιβάλλον.

Η κρίση γεννά και ευκαιρίες Facebook Twitter
Ζωή Αικατερινίδη


Η CEO της εταιρείας, Ζωή Αικατερινίδη, μιλά στη LifΟ για το δικό της «success story».

— Τι είναι αυτό που πιστεύετε ότι σας έχει κάνει να ξεχωρίσετε στην αγορά;

Νομίζω ότι είναι ένας συνδυασμός πραγμάτων: η πολύ καλή γνώση της δουλειάς και των απαιτήσεων του κλάδου μας, η συνέπεια προς τους πελάτες και, φυσικά, όλοι οι εργαζόμενοι της Software Competitiveness International, που δίνουν κάθε μέρα τον καλύτερό τους εαυτό για την επίτευξη των στόχων της εταιρείας μας. Επίσης, η ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουμε και η συνεχής επιδίωξη της βελτίωσης αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της στρατηγικής μας και την ταυτότητα της εταιρείας μας. Με μια λέξη, μπορώ να πω ότι έχουμε «μεράκι» γι' αυτό που κάνουμε.


— Το ξεκίνημά σας συνέπεσε χρονικά με την αρχή της οικονομικής κρίσης.
Ναι, είμαστε «παιδί» της κρίσης, κατά μία έννοια. Ανήκουμε σε αυτούς που πιστεύουν ότι οι κρίσεις γεννούν και ευκαιρίες, αρκεί να έχει κανείς την ψυχραιμία να τις αναγνωρίσει.


— Πού αποδίδετε την ανοδική σας πορεία μέσα στο δυσμενές αυτό οικονομικό περιβάλλον;
Στη μεγάλη μας θέληση να τα καταφέρουμε, στην επικέντρωση στον στόχο, στη μεγάλη προσπάθεια. Επίσης, στο γεγονός ότι κατέχουμε το αντικείμενο της δουλειάς μας, όπως προανέφερα. Πιστεύω ότι σε δύσκολες περιόδους δεν πρέπει να πειραματιζόμαστε αλλά να επικεντρώνουμε τις δυνάμεις μας σε αυτό που ξέρουμε να κάνουμε καλύτερα.


— Αυτά τα έξι χρόνια που δραστηριοποιείστε συνεχώς, επεκτείνεστε τόσο σε προσωπικό όσο και στη διεθνή αγορά. Τι χρειάζεται κάποιος για να γίνει συνεργάτης σας αφενός και αφετέρου πώς έχετε καταφέρει να «χτίσετε» όνομα και στο εξωτερικό τόσο γρήγορα;
Επιλέγουμε πολύ προσεκτικά το έμψυχο δυναμικό μας γιατί έχει μεγάλη βαρύτητα στη στρατηγική της εταιρείας μας. Επιλέγουμε άτομα που έχουν αφενός την κατάλληλη προσωπικότητα και ταιριάζουν με την κουλτούρα μας και αφετέρου πολύ καλές τεχνικές γνώσεις, μεγάλο ενδιαφέρον και ικανότητα να τις εξελίσσουν. Μέσω αυτού διασφαλίζουμε την ταυτότητά μας. Και οι πελάτες μας το εκτιμούν.

Η κρίση γεννά και ευκαιρίες Facebook Twitter


— Ποια είναι η φιλοσοφία της εταιρείας και ποιοι οι στόχοι σας για το μέλλον της;
Η φιλοσοφία μας είναι ότι οι Έλληνες μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στη διεθνή τεχνολογική εξέλιξη από την Ελλάδα. Εστιάζοντας στη λέξη «εξέλιξη», θέλω να τονίσω ότι η έμφυτη ικανότητά μας ως λαού να βρίσκουμε λύσεις σε δύσκολες καταστάσεις, που οφείλεται εν μέρει και στην περηφάνια μας «να τα καταφέρουμε», μας κατευθύνει ώστε να επικεντρωνόμαστε σε τεχνολογίες αιχμής και τεχνολογικά προηγμένα προϊόντα. Δεν θα μπορούσε, όμως, να λείπει από τη φιλοσοφία μας και το υγιές εργασιακό περιβάλλον. Στη Software Competitiveness International είμαστε μια ομάδα που συνεχώς αυξάνεται, δημιουργώντας νέες και ενδιαφέρουσες θέσεις εργασίας. Στόχος μας είναι, λοιπόν, παρ' όλη την ανάπτυξη, να διατηρήσουμε αναλλοίωτες τις αξίες μας και την ταυτότητά μας. Θέλουμε να διπλασιάσουμε την ομάδα και τις δραστηριότητές μας, δημιουργώντας μια ευέλικτη «εταιρεία "boutique"» για «απαιτητικές αγορές» διεθνώς.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM