Η Mastercard και τα super market ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ επιβραβεύουν τις ανέπαφες συναλλαγές

Η Mastercard και τα super market ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ επιβραβεύουν τις ανέπαφες συναλλαγές Facebook Twitter
0

Η Mastercard και η αλυσίδα super market ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ συνεργάζονται για ακόμα μία φορά και επιβραβεύουν 20.000 τυχερούς κατόχους καρτών ανέπαφων συναλλαγών Mastercard® που θα επιλέξουν να χρησιμοποιήσουν την κάρτα τους για τις καθημερινές αγορές τους στα καταστήματα ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ.


Πληρώστε ανέπαφα, κερδίστε άμεσα!
Από τις 17 Οκτωβρίου έως τις 17 Νοεμβρίου 2016 πληρώνοντας ανέπαφα με τη Mastercard κάρτα σας σε οποιοδήποτε από τα 111 καταστήματα ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ σε όλη την Ελλάδα, μπορεί να γίνετε ένας από τους 20.000 τυχερούς που μπαίνουν σε διαδικασία αυτοματοποιημένης επιλογής για να κερδίσουν άμεσα €5 έκπτωση στην αξία των αγορών τους. Αν η ανέπαφη συναλλαγή που πραγματοποιηθεί είναι μία από τις τυχερές, τότε 5€ αφαιρούνται από την τρέχουσα απόδειξη. Η προσφορά ισχύει για κάθε ανέπαφη συναλλαγή και για αγορές αξίας άνω των €5.


Η ταχύτητα, η ευκολία και η ασφάλεια στις πληρωμές γίνονται πλέον καθημερινότητα μέσα από τις ανέπαφες συναλλαγές, ενώ με τη Mastercard και τα super market ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ είστε διπλά κερδισμένοι, επωφελούμενοι από άμεση έκπτωση στις καθημερινές αγορές σας!


Η Ιωάννα Μίγγου, Marketing Manager της Mastercard σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα δήλωσε σχετικά: «Συνεχίζουμε τη συνεργασία μας με τα super market ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, στο πλαίσιο της προσπάθειάς μας να αναβαθμίζουμε συνεχώς την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή. Πιστοί στη δέσμευσή μας να προσφέρουμε εμπειρίες ανεκτίμητης αξίας σε όλους τους κατόχους καρτών Mastercard, επιβραβεύουμε τους καταναλωτές για την επιλογή τους να πραγματοποιήσουν τις συναλλαγές τους ανέπαφα - εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια - με τη σιγουριά της Mastercard».


Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας www.mastercard.gr καθώς και τη σελίδα της Mastercard στο Facebook

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM