Η νέα Xρυσή Σειρά με τον Σωτήρη Κοντιζά

Η νέα Xρυσή Σειρά με τον Σωτήρη Κοντιζά Facebook Twitter
Οι δημιουργοί αυτής της καμπάνιας ήθελαν σε real time να δείξουν πόσα πράγματα μπορείς να κάνεις περιμένοντας να βράσουν τα ζυμαρικά σου και το κατάφεραν με πολύ ωραίες ιστορίες.
0
ADVERTORIAL

Όπως τα περισσότερα πράγματα σε τούτη τη ζωή θέλουν τρόπο και όχι κόπο, έτσι και η μαγειρική είναι μια τέχνη που ζητάει από εμάς τα βασικά: απλότητα, ποιοτικά υλικά και υπομονή. Αλλά καλύτερα μας τα αφηγείται ένας μαιτρ του είδους, ο σεφ Σωτήρης Κοντιζάς σε ένα βίντεο που με κέρδισε σε όλα τα σημεία.

Ξεκινώντας να παραδεχτώ ότι ως pasta-lover οτιδήποτε αφορά στα μακαρόνια κερδίζει το ενδιαφέρον μου. Είναι μια τροφή αγαπημένη από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου και φαντάζομαι τους περισσότερες εξ ημών. Πολλώ δε μάλλον όταν αυτά είναι από μόνα τους νόστιμα και δεν χρειάζονται ευφάνταστες σάλτσες για να κερδίσουν τον ουρανίσκο. Και ο Σωτήρης αυτό ακριβώς έκανε, μας έπεισε να τα δοκιμάσουμε, αφού αυτό που τονίζει μέσα από την μικρή ταινία, είναι ότι όλη αυτή η απλότητα έρχεται με τη Χρυσή Σειρά καθώς δεν μπορεί να την υποστηρίξει κάθε ζυμαρικό. Όπως άλλωστε παραδέχεται χαρακτηριστικά ο σεφ κοιτώντας μας στα μάτια «Το καλό ζυμαρικό, δεν θέλει πολλά πολλά».

Βλέποντας το βίντεο αρχικά αναρωτήθηκα για τη διάρκειά του: 13 ολόκληρα λεπτά, μα τι θα δείξουν; Και όμως από το πρώτο κιόλας λεπτό με κόλλησε στην οθόνη. Πολύ ωραία ατμόσφαιρα, άψογη επιλογή χρωμάτων, φοβερό industrial σκηνικό και μία ροή που σε κρατάει μέχρι το τελευταίο λεπτό.

Οι δημιουργοί αυτής της καμπάνιας ήθελαν σε real time να δείξουν πόσα πράγματα μπορείς να κάνεις περιμένοντας να βράσουν τα ζυμαρικά σου και το κατάφεραν με πολύ ωραίες ιστορίες.

Εμείς συνήθως ετοιμάζουμε το τραπέζι, μπορεί να κόψουμε σαλάτα ή να κάνουμε ένα διάλειμμα χαζεύοντας ειδήσεις από το κινητό. Ο Σωτήρης όμως μας πάει ταξίδι στο χρόνο.

Η νέα Xρυσή Σειρά με τον Σωτήρη Κοντιζά Facebook Twitter

Κλειδί για το άρτιο αυτό αποτέλεσμα η ευφάνταστη σκηνοθεσία: χωρίς την χρήση εφέ ή μοντάζ, σου δίνει την αίσθηση μιας αυθόρμητης κατάστασης όπου ξαφνικά παρεμβάλλεται το crew και πιάνει κουβέντα με τον Κοντιζά ενώ σε ανύποπτο χρόνο άγνωστοι μπαίνουν στο χώρο του γυρίσματος διακόπτοντας την αφήγηση. Και σε όλα αυτά ο πρωταγωνιστής μας δεν πτοείται, παρά χαλαρός σαν να σερφάρει πάνω σε ωραίο κύμα, σε real time πάντα, περνάει από το ένα σκηνικό στο άλλο, από τη μία ιστορία στην άλλη.

•Η παιχνιδιάρικη αυτή εικόνα άμεσα συνδεδεμένη με τον ανάλογο παιχνιδιάρικο λόγο, παντρεύουν οπτικοακουστικά το βίντεο σε ένα αποτέλεσμα που θα σας γοητεύσει.

Τι δεν με πιστεύετε;

Δείτε το μόνοι σας και πείτε μου μετά τη γνώμη σας.

https://www.youtube.com/watch?v=EsMnXdFmehg

Περισσότερα θα βρείτε και στα social:

Facebook: MISKO

Instagram: miskopasta

Youtube: MISKO

 

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM