To Jameson, το Νο 1 παγκοσμίως σε πωλήσεις Ιρλανδέζικο ουίσκι, γιορτάζει την ημέρα του Αγίου Πατρικίου με μια νέα συλλεκτική συσκευασία

To Jameson, το Νο 1 παγκοσμίως σε πωλήσεις Ιρλανδέζικο ουίσκι, γιορτάζει την ημέρα του Αγίου Πατρικίου με μια νέα συλλεκτική συσκευασία Facebook Twitter
0

Όταν τo 1780 ο John Jameson ίδρυσε την ποτοποιία του στο Δουβλίνο, δημιούργησε μια παράδοση συνώνυμη της ποιότητας και της επιτυχίας, φέρνοντας την εξαιρετική τέχνη της απόσταξης του Ιρλανδέζικου Whiskey σε νέα επίπεδα τελειότητας προσθέτοντας ένα ακόμα στάδιο. Το Jameson αποστάζεται 3 φορές που σημαίνει ότι είναι 2 φορές πιο μαλακό και ευκολόπιοτο. Το σύνθημα («μότο») και φιλοσοφία της οικογένειας του ήταν το Sine Metuπου σημαίνει «χωρίς φόβο» και από τότε υπάρχει πάνω σε κάθε φιάλη Jameson.

Επάνω σε αυτήν ακριβώς τη φιάλη σχεδίασε φέτος τη συλλεκτική έκδοση του Jameson με αφορμή την Ημέρα του Αγίου Πατρικίου, ο glass artist David Smith. Το σύγχρονο σχέδιο στη φιάλη είναι εμπνευσμένο από την πολύπλοκη χάραξη και την περίτεχνη επιχρύσωση γυαλιού, συνώνυμες με τη διακόσμηση των μεγάλων παμπ του Δουβλίνου, όπου το Jameson πρωταγωνιστεί εδώ και γενιές. Τα σχέδια του David αντανακλούν τον κλασικό καθρέπτη που βρίσκεται πίσω από το μπαρ και σε προσκαλούν να «αγκαλιάσεις» κι εσύ το διάσημο ιρλανδικό πνεύμα.

Ο David δήλωσε για το έργο του, που απεικονίζεται στη συλλεκτική φιάλη του Jameson: «Eίμαι λάτρης του Jameson και του whiskey. Ήταν απολύτως φυσικό να ταιριάξουμε καθώς και οι δυο μας διατηρούμε την τέχνη και την παράδοση με έναν σύγχρονο τρόπο. Το να σχεδιάσω ένα θρυλικό μπουκάλι, το οποίο έχει αλλάξει ελάχιστα σε διακόσια χρόνια, είναι μια ευκαιρία που δεν σου παρουσιάζεται συχνά, γι' αυτό είμαι πολύ περήφανος που φέρει την υπογραφή μου».

 

Ειδικά σχεδιασμένη για τον εορτασμό της Ημέρας του Αγίου Πατρικίου, η φιάλη είναι ήδη διαθέσιμη, σε 24 χώρες σε όλο τον κόσμο. Ο μοναδικός σχεδιασμός και η περιορισμένη έκδοση της φιάλης την καθιστούν μοναδικό απόκτημα για τους λάτρεις του ιρλανδικού πνεύματος.


Το Jameson σας καλεί να ανακαλύψετε το Ιρλανδέζικο πνεύμα αποκαλύπτοντας τη νέα φιάλη μέσα από το http://apps.facebook.com/jamesonlimited όπου 50 τυχεροί θα κερδίσουν από μια συλλεκτική Limited Edition φιάλη.

David Smith

Από νεαρή ηλικία ο David έδειχνε ενδιαφέρον για τη ζωγραφική και το σχέδιο. Σε ηλικία μόλις 16 ετών, παρακολούθησε μαθήματα παραδοσιακής τέχνης όπου και ανακάλυψε το ενδιαφέρον και πάθος του για τον γυαλί και τους καθρέπτες και συγκεκριμένα για όσα προέρχονταν από την Βικτωριανή εποχή. Το Victoria and Albert Museum του Λονδίνου φιλοξενεί μερικά από τα έργα του ενώ στα πρόσφατα δείγματα δουλειάς του συμπεριλαμβάνεται μεταξύ άλλων ο σχεδιασμός του εξώφυλλου του άλμπουμ του κιθαρίστα John Mayer.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Επιχειρείν/Market / RED WAVE EVENTS BY VICHY LABORATOIRES: Η νέα εποχή στην αντιγήρανση με το νέο Liftactiv Collagen Specialist 16 Bonding Serum

Με φόντο ένα  εντυπωσιακό κόκκινο σκηνικό, στις  εκδηλώσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Ηράκλειο Κρήτης, αποκαλύφθηκε η ολιστική προσέγγιση της Vichy στην αντιγήρανση, συνδυάζοντας την επιστημονική έρευνα και καινοτομία  στην ενίσχυση του κολλαγόνου.
THE LIFO TEAM
Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Επιχειρείν/Market / Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού οχήματος στην Ευρώπη θα μπορούσε να εξοικονομήσει από €450 έως €2.900 ετησίως, αξιοποιώντας τόσο την έξυπνη όσο και την αμφίδρομη φόρτιση – σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Eurelectric-EY.
THE LIFO TEAM
50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM