Το κύμα υποστήριξης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ αγκαλιάζει τους αθλητές του 37ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Το κύμα υποστήριξης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ αγκαλιάζει τους αθλητές του 37ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας Facebook Twitter
0

Εδώ και 22 χρόνια, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ, της Coca-Cola Τρία Έψιλον, στηρίζει ενεργά τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας και βρίσκεται σταθερά στο πλευρό όλων των δρομέων. Έτσι και φέτος, θα φροντίσει την ΑΥΡΑ των συμμετεχόντων, αποτελώντας τον απόλυτο σύμμαχο ενυδάτωσής τους, μέσα από την ενεργοποίηση του Αvra Wave και δίνοντας αξία στην έννοια της υποστήριξης.


Ο φετινός Μαραθώνιος αλλάζει και η μεγαλύτερη αθλητική γιορτή της χώρας μετατρέπεται σε ένα αθλητικό διήμερο, με τη διαδρομή των 10χλμ. να πραγματοποιείται το Σάββατο 9 Νοεμβρίου και τις διαδρομές των 5 και 42χλμ. να λαμβάνουν χώρα την Κυριακή 10 Νοεμβρίου, βασική ημέρα ενεργοποίησης του AVRA Wave. Την Κυριακή, κατά την ιστορική διαδρομή των 42 χιλιομέτρων, το AVRA Wave θα ενώσει το δυσκολότερο σημείο της Μαραθώνιας διαδρομής με τον τερματισμό στο Καλλιμάρμαρο και με αυτό τον τρόπο θα δώσει τη δυνατότητα στους υποστηρικτές να βρεθούν πραγματικά κοντά στο δικό τους αθλητή.


Στο 31ο χλμ., όπου κάθε δρομέας συναντά τον αποκαλούμενο «τοίχο» και οι ψυχικές και σωματικές λειτουργίες του δοκιμάζονται στον μέγιστο βαθμό, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ δημιουργεί το μεγαλύτερο κύμα εμψύχωσης, με τη βοήθεια φίλων και γνωστών των αθλητών. Εκεί, για πρώτη φορά, οι φωνές όλων των υποστηρικτών θα ενωθούν και θα δώσουν την απαραίτητη ώθηση στους δρομείς να «σπάσουν» τον τοίχο και να συνεχίσουν τη διαδρομή τους, προσφέροντάς τους τη δύναμη να διανύσουν τα τελευταία 11 χλμ. μέχρι το Καλλιμάρμαρο. Οι motivators και o DJ που θα βρίσκονται στο σημείο, θα ξεσηκώνουν τους αθλητές, παρακινώντας τους να περάσουν τη γραμμή του τερματισμού.


Από την έναρξη του αγώνα της Κυριακής, μέχρι και τη λήξη του, μικρά λεωφορεία των 10 ατόμων, τα Αvra Wave mini buses, θα εκτελούν συνεχή δρομολόγια ανά 10 λεπτά, με στόχο να δώσουν σε όλους τους υποστηρικτές τη δυνατότητα να βρεθούν δίπλα στον αθλητή τους, στα πιο σημαντικά σημεία της Μαραθώνιας διαδρομής.

Η πρώτη διαδρομή, με αφετηρία τον σταθμό μετρό Δ. Πλακεντίας, θα οδηγεί τους υποστηρικτές στο 31ο χλμ. του Μαραθωνίου (Στ. Αγίας Παρασκευής) και πίσω. Η δεύτερη διαδρομή, με αφετηρία τον σταθμό μετρό «Ευαγγελισμός» και κατεύθυνση το Καλλιμάρμαρο και πίσω, θα δίνει τη δυνατότητα στους υποστηρικτές να βρεθούν δίπλα στο πλευρό των δρομέων τη στιγμή του τερματισμού, εκείνη τη μαγική στιγμή στη ζωή κάθε δρομέα, όπου λαμβάνει τη θερμή υποδοχή όλων των παρευρισκόμενων στο Καλλιμάρμαρο.

Ακόμα, οι υποστηρικτές που θα χρησιμοποιήσουν τα Avra Wave mini buses πρόκειται να λάβουν μια ατομική μάρκα με την οποία θα έχουν τη δυνατότητα να φτιάξουν το δικό τους αθλητικό μπλουζάκι, τυπώνοντας σε αυτό μηνύματα υποστήριξης στο περίπτερο του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ στο Χωριό των Χορηγών.

Φυσικά, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ θα δώσει δυναμικό «παρών» και στις διαδρομές 5 και 10 χλμ., με διάφορες δράσεις εμψύχωσης στον Ευαγγελισμό. Ένα χιλιόμετρο πριν από το σημείο τερματισμού, υπό τους ήχους της μουσικής υπόκρουσης, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ και οι υποστηρικτές θα παρακινούν τους δρομείς να ξεπεράσουν τον εαυτό τους και να περάσουν τη γραμμή του τερματισμού. Κατά τη διάρκεια και των δύο ημερών, εκπλήξεις και δρώμενα θα περιμένουν ακόμη όλους όσοι επισκεφθούν το περίπτερο του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ, στο Χωριό των Χορηγών. Εκεί, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ζήσουν απίθανες στιγμές αλλά και να συναντήσουν και να φωτογραφηθούν με αγαπημένους αθλητές - καλεσμένους του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ!

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.  

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM