"Άθλοι" της Carlsberg

"Άθλοι" της Carlsberg Facebook Twitter
0

Όταν καταφέρνεις να πετύχεις το στόχο σου, ακόμα και σε αντίξοες συνθήκες ή όταν απλά δείχνεις θάρρος, εμπιστοσύνη στις δυνάμεις σου και δίνεις τον καλύτερό σου εαυτό, τότε αυτό είναι Άθλος! Και επειδή οι Άθλοι πρέπει να επιβραβεύονται το “That Calls for a Carlsberg” αποτελεί το νέο motto για όλους όσους επιτυγχάνουν τους στόχους τους και επιβραβεύουν τον εαυτό τους γιατί τότε «η Carlsberg έχει καλύτερη γεύση όταν την αξίζεις».

Η ελληνική καμπάνια της μπύρας Carlsberg, βρίσκεται ήδη στον αέρα εδώ και λίγες ημέρες, με έντυπες καταχωρήσεις, ραδιοφωνική παρουσία, banners σε δημοφιλή sites καθώς και  παρουσία στα Social Media.  Στην Επίσημη ιστοσελίδα της στο Facebook  www.facebook.com/Carlsberg, η Carlsberg διοργανώνει μεγάλο διαγωνισμό, προσκαλώντας τους φίλους της να διεκδικήσουν ένα φουσκωτό 5 μέτρων, μαθήματα κατάδυσης και ιστιοπλοΐας αλλά και δωρεάν κιβώτια Carlsberg για να επιβραβεύουν τους εαυτούς τους ή και τους φίλους τους για τους δικούς τους μικρούς ή μεγάλους καθημερινούς Άθλους. Επιπλέον, μέσω του Twitter, η μπύρα Carlsberg στη σελίδα της www.twitter.com/CarlsbergGreece, ενημερώνει τους φίλους της για τα νέα της αλλά και τα καλοκαιρινά parties που διοργανώνει!

Η νέα επικοινωνιακή καμπάνια υλοποιήθηκε στην Ελλάδα από την διαφημιστική εταιρεία McV&Hamilton.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM