Ανακαλύψτε έναν κόσμο παιχνιδιού με το OREO και τη νέα ταινία "ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ MINECRAFT"

Ανακαλύψτε έναν κόσμο παιχνιδιού με το OREO και τη νέα ταινία "ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ MINECRAFT" Facebook Twitter
0
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αυτή η αναπάντεχη και διασκεδαστική συνεργασία προτρέπει τους καταναλωτές να απολαύσουν το αγαπημένο τους μπισκότο σε νέα συσκευασία, να παίξουν και να διεκδικήσουν μοναδικά δώρα μέσα από μια παιχνιδιάρικη και γευστική εμπειρία.

Το OREO καλεί τους λάτρεις των μπισκότων και της ταινίας να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία μέσα από τη γεύση και το παιχνίδι, να διεκδικήσουν μοναδικά δώρα και να αφήσουν την φαντασία τους ελεύθερη. Τα τέσσερα συλλεκτικά μπισκότα με μοναδικά σχέδια — Pickaxe, Crystal, Sword και Creeper — εμπνευσμένα από τη «ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ MINECRAFT»,  διατίθενται σε όλα τα σούπερ μάρκετ και σημεία πώλησης στην Ελλάδα.

Ανακαλύψτε έναν κόσμο παιχνιδιού με το OREO και τη νέα ταινία "ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ MINECRAFT" Facebook Twitter

Για τους πραγματικούς λάτρεις του OREO, τα συλλεκτικά αυτά μπισκότα προσφέρουν πρόσβαση σε μια πρωτοποριακή AR εμπειρία. Το μόνο που έχει να κάνει ο καταναλωτής είναι να σκανάρει το μπισκότο και να αναζητήσει τα κρυμμένα αντικείμενα από την ταινία, συμμετέχοντας έτσι και σε κληρώσεις για αποκλειστικά δώρα όπως OREO x ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ MINECRAFT back-packs, μπουκάλια νερού, κούπες καφέ, καθώς και διπλά εισιτήρια για την ταινία. Επιπλέον, όλοι οι συμμετέχοντες έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν ένα VIP ταξίδι στο Λος Άντζελες! Ο διαγωνισμός θα ολοκληρωθεί τον Μάιο.

Ανακαλύψτε έναν κόσμο παιχνιδιού με το OREO και τη νέα ταινία "ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ MINECRAFT" Facebook Twitter

Οι εκπλήξεις όμως δεν σταματούν εκεί. Με έμπνευση από την ταινία «ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ MINECRAFT»,  όπου όλα γίνονται τετράγωνα, το OREO δημιούργησε μια περιορισμένη έκδοση τετράγωνων μπισκότων εκπλήσσοντας τους φανατικούς φίλους της μάρκας αλλά και της ταινίας. Πρόκειται για μια αποκλειστική συλλεκτική έκδοση, αποτελούμενη από μόλις 34 τεμάχια, που δεν διατίθεται προς πώληση.

Φυσικά, το OREO δεν θα μπορούσε να λείπει από τις αίθουσες του κινηματογράφου ή τα social media. Για τέσσερις ημέρες, τα Village Cinemas στο The Mall Athens, φιλοξένησαν ένα εντυπωσιακό booth δίνοντας στους επισκέπτες τη δυνατότητα να θαυμάσουν από κοντά το εμβληματικό συλλεκτικό τετράγωνο OREO μπισκότο. Παράλληλα, σε συνεργασία με τα Village Cinemas, πραγματοποιήθηκαν κληρώσεις δώρων σε τυχαίες αίθουσες όπου τρεις τυχεροί κέρδισαν από ένα Nintendo Switch και έξι κέρδισαν ένα backpack γεμάτο μπισκότα OREO. Τέλος, πολλοί αγαπημένοι influencers δημιούργησαν υλικό στα κανάλια τους σε Tik Tok, YouTube και Instagram, μπήκαν στον κόσμο του OREO x ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ MINECRAFT, σκάναραν το μπισκότο και απόλαυσαν την AR εμπειρία .

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Market news / Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ: Νέο όνομα, νέα εμφάνιση και νέο προϊόν ΓΕΜΑΤΑ MAX για απόλαυση στο maximum

Η μάρκα Αλλατίνη ανανεώνει τα αγαπημένα Αλλατίνη ΓΕΜΑΤΑ! & τραγανά και ενισχύει την απολαυστική σειρά λανσάροντας τα ΓΕΜΑΤΑ ΜΑΧ σε δύο δυνατούς γευστικούς συνδυασμούς.
THE LIFO TEAM
Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Market news / Ανακαλύψτε τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι: Μία φυσικά δροσιστική γεύση για κάθε στιγμή

Η αγαπημένη ΦΙΞ Άνευ διευρύνει το ρεπερτόριο των επιλογών μας, με 3 προτάσεις χωρίς αλκοόλ: την κλασική ΦΙΞ Άνευ με την αυθεντική γεύση μπύρας, τη ΦΙΞ Άνευ Λεμόνι και τη νέα ΦΙΞ Άνευ Σαγκουίνι.
THE LIFO TEAM
Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Market news / Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δίπλα στους αθλητές του ΔΕΗ Διεθνή Ποδηλατικού Γύρου Ελλάδας 2025

Καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος θα είναι ο απόλυτος σύμμαχος των αθλητών, προσφέροντας την ενυδάτωση και την αναζωογόνηση που χρειάζονται σε κάθε στάση ανεφοδιασμού.
THE LIFO TEAM
Η Πλαίσιο αναδεικνύει τα κορυφαία ταλέντα ρομποτικής και επιχειρηματικότητας στον μεγάλο τελικό “Plaisiobots: Race 3.0”

Market news / Η Πλαίσιο αναδεικνύει τα κορυφαία ταλέντα ρομποτικής και επιχειρηματικότητας στον μεγάλο τελικό “Plaisiobots: Race 3.0”

Η φετινή θεματική του διαγωνισμού ήταν εμπνευσμένη από τον 11ο στόχο του ΟΗΕ για Βιώσιμες Πόλεις και Κοινότητες και απευθυνόταν σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου.
THE LIFO TEAM