Chillbox

Chillbox Facebook Twitter
0

Δύο νέα καταστήματα chillbox, στο Παρίσι και στο Άμστερνταμ, ξεκίνησαν τη λειτουργία τους τις προηγούμενες ημέρες, επιβεβαιώνοντας την πολιτική εξωστρέφειας και διαρκούς ανάπτυξης της Νο1 ελληνικής εταιρείας Frozen Yogurt.

Το κατάστημα chillbox στο Παρίσι βρίσκεται στο καινούργιο εμπορικό κέντρο Aéroville που εγκαινιάστηκε την Τετάρτη 16/10/2013  και το οποίο βρίσκεται στην περιοχή μεταξύ του διεθνούς αεροδρομίου Charles de Gaulle (CDG) και του εκθεσιακού κέντρου Parc des Expositions de Villepinte.

Με μοντέρνα σχεδίαση, που δίνει έμφαση στη λειτουργικότητα, και υψηλή αισθητική που αναδεικνύει την πολυπολιτισμικότητα, το συγκεκριμένο εμπορικό κέντρο φιλοδοξεί να αναγεννήσει την κοινωνική ζωή της ευρύτερης περιοχής. Σε ένα επίπεδο συνολικής επιφάνειας 110.000 τ.μ. με περισσότερα από 200 καταστήματα των πλέον αναγνωρίσιμων διεθνών εμπορικών σημάτων προσφέρει υπηρεσίες και δραστηριότητες σε ένα κοινό 2 εκατομμυρίων κατοίκων καθώς και στους επισκέπτες του πολυσύχναστου αεροδρομίου. Η πρόβλεψη της ετήσιας επισκεψιμότητας του είναι της τάξης των 12 με 15 εκατομμυρίων καταναλωτών.

Το κατάστημα chillbox, συνολικής επιφάνειας 70 τ.μ., βρίσκεται στην Zone Africa Lodge, σε ένα από τα πιο κεντρικά σημεία του Aéroville. Αποτελεί το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας που δημιουργείται στο πλαίσιο της συμφωνίας Master Franchise μεταξύ της Chillbox Α.Ε. και της DELI GREC S.A.S. Η συμφωνία προβλέπει τη δημιουργία τουλάχιστον 30 καταστημάτων chillbox στη γαλλική επικράτεια σε βάθος πενταετίας, ενώ το οικονομικό ύψος της επένδυσης αναμένεται να ξεπεράσει τα 4 εκατομμύρια ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τις πρώτες μέρες λειτουργίας η υποδοχή που επεφύλασσε το γαλλικό κοινό στο chillbox ήταν εξαιρετικά δυναμική, αναδεικνύοντας το, σε έρευνα που διεξήχθη, 1ο μεταξύ των 200 καταστημάτων του εμπορικού κέντρου αναφορικά με την ποιότητα εξυπηρέτησης και την ευγένεια του προσωπικού.

Το αντίστοιχο chillbox επί ολλανδικού εδάφους, συνολικής επιφάνειας 70 τ.μ., δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της συμφωνίας με την NECTAR & AMBROSIA BVIO και βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο 4Meren της πόλης Hoofddorp, σε απόσταση 20' από το Άμστερνταμ. Το συγκεκριμένο εμπορικό κέντρο αποτελεί πόλο έλξης του καταναλωτικού κοινού, με ετήσια επισκεψιμότητα 10 εκατομμυρίων ατόμων. Το κατάστημα άνοιξε το Σάββατο 19 Οκτωβρίου και η συνεχής ροή επισκεπτών-καταναλωτών επιβεβαιώνει ένα ακόμη θετικό ξεκίνημα.

Η Chillbox A.E. ξεκίνησε το 2012 με όραμα να δημιουργήσει εξαιρετικής ποιότητας ελληνικό frozen yogurt και να γίνει ένα στέκι υγιεινής απόλαυσης σε κάθε πόλη! Σήμερα η Chillbox Α.Ε. διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων frozen yogurt στην Ελλάδα με 56 σημεία. Η δημιουργία των δύο αυτών νέων καταστημάτων διευρύνει το δίκτυο της chillbox και στο εξωτερικό, όπου ήδη διατηρεί παρουσία στις αγορές της Αγγλίας (1 κατάστημα), του Βελγίου (1 κατάστημα), της Σουηδίας (4 καταστήματα), της Βουλγαρίας (4 καταστήματα), της Κύπρου (1 κατάστημα),  και της ΠΓΔΜ (1 κατάστημα).

Επισημάνεται, ότι η Chillbox Α.Ε. είναι αμιγώς ελληνική εταιρεία, με το σύνολο των προϊόντων της να παράγονται στην Ελλάδα, συνδυάζοντας ελληνικές πρώτες ύλες με ελληνικό φρέσκο γάλα. Αποτέλεσμα της όλης διαδικασίας είναι η προσφορά στους καταναλωτές απαράμιλλης ποιότητας frozen yogurt, όπως ορίζει η υγιεινή διατροφή, με χαμηλά λιπαρά αλλά και «υψηλό δείκτη» απόλαυσης. Παράλληλα, η chillbox συνεισφέρει στην ελληνική οικονομία, προσφέροντας εργασία σε περισσότερα από 200 άτομα, υποστηρίζοντας Έλληνες παραγωγούς και προάγοντας τη χώρα και την υψηλή ποιότητα των προϊόντων της μέσω και δυναμικής της δραστηριότητας στις αγορές του εξωτερικού.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM