Ένα «Τραπέζι Πραγματικά Μαζί» από την μπύρα ΑΛΦΑ

Ένα «Τραπέζι Πραγματικά Μαζί» από την μπύρα ΑΛΦΑ Facebook Twitter
0

Πέρυσι στην μπύρα ΑΛΦΑ κάναμε ένα κάλεσμα. Να αφήσουμε στην άκρη ό,τι διεκδικεί τις στιγμές μας και να είμαστε Πραγματικά Μαζί.

Φέτος, κάνουμε το κάλεσμα αληθινό. Συναντιόμαστε πραγματικά με τον κόσμο και τον υποδεχόμαστε στο Τραπέζι Πραγματικά Μαζί.

Στο πλαίσιο της νέας της καμπάνιας, με τίτλο «Τραπέζι Πραγματικά Μαζί», η μπύρα ΑΛΦΑ μας προσκαλεί σ’ ένα διαφορετικό γεύμα στην κινητή της καντίνα, χωρίς κινητό, με ένα μοναδικό μενού, το οποίο φέρει την υπογραφή του δημοφιλούς σεφ Νίκου Θωμά. Ένα γεύμα που θα είμαστε Πραγματικά Μαζί.

Ένα «Τραπέζι Πραγματικά Μαζί» από την μπύρα ΑΛΦΑ Facebook Twitter

Η ταινία της ΑΛΦΑ παρουσιάζει στιγμές από την έξοδο ενός ζευγαριού, μιας παρέας φίλων και μιας οικογένειας, οι οποίοι φαίνεται να απολαμβάνουν ο ένας την παρέα του άλλου. Αληθινά, ουσιαστικά, χωρίς τις παρεμβολές από κινητά και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η ταινία κλείνοντας αποκαλύπτει τον πραγματικό χώρο που βρίσκονται, ο οποίος δεν είναι άλλος από την κινητή καντίνα της ΑΛΦΑ.

Η κινητή καντίνα της ΑΛΦΑ ξεκινάει το ταξίδι της στην Ελλάδα, για να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία, όπου για πρώτη φορά ο χρόνος που περνάς χωρίς το κινητό εξαργυρώνεται σε ένα γεύμα Πραγματικά Μαζί με τους ανθρώπους σου.

Γιατί ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ, ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΑΖΙ.

Τη νέα τηλεοπτική/digital ταινία δημιούργησε και επιμελήθηκε η Soho Square Athens, ενώ την παραγωγή ανέλαβε η AVION Films, με σκηνοθέτη τον Φοίβο Κοντογιάννη.

Αν θες και εσύ να ζήσεις μια εμπειρία Πραγματικά Μαζί μπες στο https://www.alfabeer.gr/pragmatikamazi/ και δήλωσε συμμετοχή. Το ταξίδι της κινητής καντίνας της ΑΛΦΑ ξεκινάει στις 30 Ιουνίου με πρώτο σταθμό την Αθήνα. Δείτε τη νέα ταινία εδώ.

#TrapeziPragmatikaMazi #alfabeer #stisstigmesmas

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Lidl Ελλάς δίνει νέα ζωή σε φρούτα και λαχανικά με τη σακούλα «Επίλεξέ με»

Market news / Lidl Ελλάς: Νέα ζωή σε φρούτα και λαχανικά με τη σακούλα «Επίλεξέ με»

Με μια νέα πρωτοβουλία, η Lidl Ελλάς καλεί όλους τους πελάτες της να επιλέξουν τη σακούλα «Επίλεξέ με» και να συμβάλλουν στη μείωση της σπατάλης τροφίμων, εξοικονομώντας ταυτόχρονα χρήματα από τις καθημερινές τους αγορές.
THE LIFO TEAM
Το Giant Heart της Novibet στηρίζει έμπρακτα τις πυρόπληκτες κοινότητες της χώρας

Market news / Το Giant Heart της Novibet στηρίζει έμπρακτα τις πυρόπληκτες κοινότητες της χώρας

Η Novibet, μέσω της πρωτοβουλίας κοινωνικής προσφοράς, Giant Heart, συνδράμει ενεργά στην πολυεπίπεδη ενίσχυση των πληγέντων από τις πυρκαγιές του Αυγούστου, συνεργαζόμενη με τρεις αναγνωρισμένους οργανισμούς.
THE LIFO TEAM
Mastercard: Η «Οικονομία των εμπειριών» αναμένεται να επικρατήσει στην Ευρώπη

Market news / Mastercard: Η «Οικονομία των εμπειριών» αναμένεται να επικρατήσει στην Ευρώπη

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Mastercard, εννέα στους δέκα ταξιδιώτες θα ξοδέψουν τα ίδια ή περισσότερα χρήματα για εμπειρίες την τρέχουσα χρονιά σε σύγκριση με το 2023, δίνοντας προτεραιότητα σε στιγμές ανεκτίμητης αξίας.
THE LIFO TEAM