Ευρωχαρτική: Νέα προϊόντα σε χάρτινη συσκευασία

Ευρωχαρτική: Νέα προϊόντα σε χάρτινη συσκευασία Facebook Twitter
0

Η Ευρωχαρτική εμπλουτίζει το portfolio του brand Endless Earth με νέα ποιοτικά προϊόντα που εξυπηρετούν τις σημερινές καταναλωτικές απαιτήσεις με σεβασμό προς το περιβάλλον. Τα προϊόντα προτείνουν μια αλλαγή στις αγοραστικές μας συνήθειες, επιλέγοντας χάρτινες συσκευασίες σε προϊόντα καθημερινής χρήσης, ώστε μακροπρόθεσμα να βάλουμε όλοι ένα λιθαράκι στη μείωση του πλαστικού.

Τα 3 νέα προϊόντα έρχονται να προστεθούν στην οικογένεια Endless Earth ως απάντηση στις σημερινές ανάγκες στον τομέα της υγιεινής και της καθαριότητας.

Ευρωχαρτική: Νέα προϊόντα σε χάρτινη συσκευασία Facebook Twitter

Το νέο ρολό κουζίνας Giant Love αποδεικνύει ότι ο έρωτας μπορεί να είναι γιγάντιος! Από 100% καθαρή κυτταρίνη, αντέχει, απορροφά και διαρκεί για μεγάλο διάστημα. 600 g / 40 m

Ευρωχαρτική: Νέα προϊόντα σε χάρτινη συσκευασία Facebook Twitter

Τα νέα ρολά υγείας Premium Touch προσφέρουν την πολυτέλεια που θέλεις, αφού διαθέτουν 3 στρώσεις από χαρτί υψηλής ποιότητας, ιδιαίτερα μεγάλη διάρκεια και απορροφητικότητα. 180 g / 34m / 4 ρολά

Ευρωχαρτική: Νέα προϊόντα σε χάρτινη συσκευασία Facebook Twitter

Οι νέες χαρτοπετσέτες Only Me σου φτιάχνουν τη διάθεση με τα pop χρώματά τους και φροντίζουν το περιβάλλον με την ανακυκλώσιμη συσκευασία τους. 124 g/ 80 τμχ

Τα νέα ανθεκτικά, απορροφητικά και μεγάλης διάρκειας προϊόντα είναι φιλικά προς το περιβάλλον, όπως και όλη η σειρά Endless Earth. Πετώντας το πλαστικό, κυκλοφορούν σε χάρτινες, ανακυκλώσιμες συσκευασίες περνώντας το μήνυμα για την προστασία του πλανήτη. Παράλληλα, προσθέτουν μια ευχάριστη νότα στην καθημερινότητα, χάρη στις πολύχρωμες pop συσκευασίες, οι οποίες διακοσμούν τα ράφια των καταστημάτων, προκαλώντας την προσοχή του καταναλωτή .

Το brand Endless Earth κυκλοφορεί στην Ελληνική αγορά από τον Οκτώβριο του 2020. Η σειρά  περιλαμβάνει ρολά υγείας, ρολά κουζίνας και χαρτοπετσέτες και αποτελεί πρόταση αλλαγής στις αγοραστικές συνήθειες, αντικατοπτρίζοντας τη σύγχρονη καταναλωτική αντίληψη. Περισσότερες πληροφορίες για τη σειρά στο endlessearth.gr

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM