ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

Fructis Hair Tour

Fructis Hair Tour Facebook Twitter
0

Ένα εντυπωσιακό λεωφορείο βαμμένο φούξια διέσχισε τους δρόμους της Αθήνας το περασμένο Σάββατο σκορπίζοντας χαμόγελα  σε όσους το αντίκρισαν αλλά και την ευκαιρία να συναντήσουν από κοντά τους λαμπερούς του επιβάτες!

Σημείο εκκίνησης το “The Mall” όπου fashion και beauty bloggers αλλά και τυχερές Fructis lovers  συναντήθηκαν με την πρέσβειρα της Garnier, την γλυκιά Μαίρη Συνατσάκη και ξεκίνησαν το Fructis Hair Tour.    

   

Ο αγαπημένος Hair Expert της Garnier, Νικόλας Βιλλιώτης προσέφερε στις επιβαίνουσες γρήγορα χτενίσματα εμπνευσμένα από την νέα σειρά περιποίησης και styling, Fructis Πυκνά & Δυνατά που αποδεδειγμένα χαρίζει έως και 38%πιο πυκνά μαλλιά και τους έδωσε πολύτιμες συμβουλές και ιδέες για υγιή και πανέμορφα μαλλιά.

Η αγαπημένη pop τραγουδίστρια του κοινού, Τάμτα επιβιβάστηκε με ενθουσιασμό στο Fructis Hair Bus και φωτογραφήθηκε, μοίρασε αυτόγραφα αλλά και μοιράστηκε μυστικά ομορφιάς των μαλλιών της με τις θαυμάστριές της που έσπευσαν στις στάσεις του Hair Tour για να την συναντήσουν. Σε κάθε στάση του Fructis Hair Bus μοιράστηκαν δείγματα των προϊόντων της νέας σειράς Πυκνά και Δυνατά και δόθηκε η ευκαιρία σε όσους βρέθηκαν εκεί  να συμμετέχουν στον διαγωνισμό με πλούσια δώρα από το Fructis

Με προορισμό την Πλατεία Συντάγματος όπου στήθηκε ένα γλυκό  φούξια party με μαλλί της γριάς, πανέμορφες κοπέλες σε roller blades να μοιράζουν δώρα και  δυνατή μουσική με τραγούδια της  Τάμτα, ολοκληρώθηκε η βόλτα του φούξια λεωφορείου με πολύ μεγάλη επιτυχία!  Δες και εσύ τα μαλλιά σου αλλιώς με την νέα σειρά Fructis Πυκνά & Δυνατά.

0

ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM