Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ

Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ Facebook Twitter
0

Συνεπείς στην υποστήριξη αθλητικών γεγονότων, η Coca-Cola Τρία Έψιλον με το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ ActiveCap δρόσισαν τους συμμετέχοντες του πρώτου «Acropolis Half Marathon 2012» που πραγματοποιήθηκεαπό τον ΣΕΓΑΣ και τον Οργανισμό Νεολαίας και Άθλησης (ΟΝΑ) του Δήμου Αθηναίωντην Κυριακή 20 Μαΐου.

 

Ο πρώτος «ΗμιΜαραθώνιος της Αθήνας», που αποτελεί συνέχεια του γνωστού αθλητικού θεσμού «Ο Γύρος της Αθήνας», προκάλεσε μεγάλο ενδιαφέρον συμμετοχής. Περισσότεροι από 6.000 αθλητές  «συναγωνίστηκαν» σε τέσσερις χιλιομετρικές διαδρομές μέσα στο κέντρο της πόλης, που ξεκίνησαν από τα Προπύλαια διασχίζοντας τους κεντρικότερους δρόμους της Αθήνας με τερματισμό το ιστορικό κτήριο του Ζαππείου.

Από ειδικά διαμορφωμένα σημεία υδροδοσίας που είχαν στηθεί καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής, καθώς και από το κεντρικό του περίπτερο που βρισκόταν στον προαύλιο χώρο του Ζαππείου, το ΑΥΡΑ Active Cap , ως επίσημος χορηγός της μεγάλης αυτής αθλητικής γιορτής, προσέφερε δροσιά και ενυδάτωση σε συμμετέχοντες και θεατές.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον με το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ ActiveCap βρίσκονται εδώ και χρόνια στο πλευρό του Οργανισμού Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου Αθηναίων στηρίζοντας θεσμούς που προωθούν έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής και προάγουν τον Αθλητισμό. Το ΑΥΡΑ Active Cap, δίνει δυναμικό παρόν σε πλήθος αθλητικών εκδηλώσεων, στηρίζοντας και δροσίζοντας την προσπάθεια των αθλητών.

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM