H Orange Advertising γιόρτασε τα 33 της χρόνια με μια μεγάλη γιορτή

33 ΧΡΟΝΙΑ ORANGE ADVERTISING - Μια μεγάλη γιορτή σε δύο πόλεις, γεμάτη λάμψη και πολλή συγκίνηση Facebook Twitter
0

Η Orange Advertising, μια εταιρία με σπουδαία ιστορία στη διαφήμιση και την επικοινωνία, γιόρτασε τα 33 χρόνια λειτουργίας της με δύο εκδηλώσεις στη Θεσσαλονίκη στις 5/12 και στην Αθήνα στις 15/12.

Η εκδήλωση στη Θεσσαλονίκη, την πόλη από την οποία ξεκίνησε η Orange βάζοντας γερά θεμέλια, πραγματοποιήθηκε στο Grand Ballroom του Hyatt Regency Thessaloniki, ενώ  στην Αθήνα στο Delta Restaurant, στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Δύο υπέρλαμπρες γιορτές με μοναδικό στολισμό που επιμελήθηκε ο Μάρκος Μαχαιρόπουλος από την MR.CO δίνοντας έναν glam festive τόνο στους χώρους. Η γαστρονομία των δύο εκδηλώσεων είχε την υπογραφή δύο βραβευμένων σεφ, του Απόστολου Αλτάνη στη Θεσσαλονίκη και του Δημήτρη Σκαρμούτσου στην Αθήνα, αφήνοντας την πιο ξεχωριστή γεύση σε όλους τους καλεσμένους. Η σαμπάνια και τα κοκτέιλ έρεαν άφθονα ενώ η live μουσική έδωσε μία επιπλέον εορταστική νότα στις βραδιές αυτές.

33 ΧΡΟΝΙΑ ORANGE ADVERTISING - Μια μεγάλη γιορτή σε δύο πόλεις, γεμάτη λάμψη και πολλή συγκίνηση Facebook Twitter
Δέσποινα Πορτοκάλη - Γαληνός Γιαγλής

Οι οικοδεσπότες αυτής της βραδιάς, η Δέσποινα Πορτοκάλη και ο Γαληνός Γιαγλής, υποδέχθηκαν τους καλεσμένους τους με πολλή συγκίνηση και χαρά. Επιφανείς προσωπικότητες από το χώρο της πολιτικής, υπουργοί, βουλευτές, δήμαρχοι, εκπρόσωποι από το χώρο των μέσων ενημέρωσης, επιχειρηματίες, συνεργάτες, φίλοι και στελέχη εταιρειών έδωσαν το παρών και μοιράστηκαν την πορεία των 33 αυτών χρόνων. Μία πορεία που επιγραμματικά αποτυπώθηκε σε ένα επετειακό video, σε σκηνοθεσία της Μέμης Κούπας, και αποτέλεσε τον ιδανικό «πρόλογο» για μία προσωπική κατάθεση ψυχής από την Δέσποινα Πορτοκάλη.

33 ΧΡΟΝΙΑ ORANGE ADVERTISING - Μια μεγάλη γιορτή σε δύο πόλεις, γεμάτη λάμψη και πολλή συγκίνηση Facebook Twitter
Δέσποινα Πορτοκάλη

Όπως δήλωσε η κ. Πορτοκάλη «Σπούδασα στη Θεσσαλονίκη χημικός και γνώρισα τη χημεία των ενώσεων, αλλά κατάλαβα ότι αυτό που πραγματικά με γεμίζει είναι η χημεία των ανθρώπων. Η χημεία των μηνυμάτων, των συναισθημάτων και των εμπειριών. Αυτό είναι η διαφήμιση και αυτόν τον δρόμο επέλεξα τελικά. Αυτόν υπηρετώ με πάθος εδώ και 33 χρόνια. Γιατί για μένα η διαφήμιση δεν είναι επάγγελμα, είναι πάθος. Είναι τρόπος ζωής με ήθος, αξίες, εντιμότητα, συνέπεια και συνέχεια».

33 ΧΡΟΝΙΑ ORANGE ADVERTISING - Μια μεγάλη γιορτή σε δύο πόλεις, γεμάτη λάμψη και πολλή συγκίνηση Facebook Twitter
Λούση Φάις - Δέσποινα Πορτοκάλη

H Orange Advertising ξεκίνησε το 1989 από τη Θεσσαλονίκη, για να συνεχιστεί αμέσως και στην Αθήνα, ενώ το πλούσιο portfolio της περιλαμβάνει κορυφαία brands από τον χώρο της βιομηχανίας, των τροφίμων και ποτών, του entertainment, της εκπαίδευσης, της ομορφιάς και της μόδας, μεγάλους δημόσιους οργανισμούς και εταιρείες από όλο το φάσμα της αγοράς.

33 ΧΡΟΝΙΑ ORANGE ADVERTISING - Μια μεγάλη γιορτή σε δύο πόλεις, γεμάτη λάμψη και πολλή συγκίνηση Facebook Twitter
ΝΙΚΟΣ ΣΤΑΜΠΟΛΙΔΗΣ (Διευθυντής Μουσείου Ακρόπολης), ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΑΡΑΚΑΚΗ, ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΗ, ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΟΥΤΣΟΜΑΛΛΗΣ (Διευθυντής Μουσείου Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή)

Ευχαριστώντας τους ανθρώπους που με την εμπιστοσύνη τους, δημιούργησαν σχέσεις που άντεξαν στο χρόνο και στιγμές που έγραψαν ιστορία, αναφέρθηκε στη λαμπρή πορεία της στο χώρο της επικοινωνίας, πρωτοπορώντας ως γυναίκα-επικεφαλής της μακροβιότερης ελληνικής διαφημιστικής εταιρείας. Μια πορεία που σήμερα συνεχίζεται και από τη δεύτερη γενιά, τον γιο της Γαληνό Γιαγλή, ο οποίος έχει φέρει νέα πνοή και νέα δυναμική στη digital επικοινωνία και γράφει ήδη με τον όμιλο της Orange Click Media, το δικό του μεγάλο κεφάλαιο.

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε την κα Μάριβη Λάμπου στο 2111 060348 ή 6946 850056.

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM