Η Coca-Cola παρουσιάζει τη Νέα Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια

0

 Με μεγάλη χαρά η Coca-Cola παρουσιάζει σήμερα στην Ελλάδα τη νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια[1], που έρχεται να προστεθεί στις τέσσερις επιλογές που ήδη απολαμβάνουν οι Έλληνες καταναλωτές: την Coca-Cola Αυθεντική Γεύση, την Coca-Cola Μηδέν Ζάχαρη, Μηδέν Θερμίδες, την Coca-Cola Light και την Coca-Cola Μηδέν Ζάχαρη, Χωρίς Καφεΐνη. Η νέα Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια έχει τη γνωστή και αγαπημένη γεύση που περιμένει κανείς από την Coca-Cola.

Κυκλοφορώντας σε παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα, το νέο προϊόν θα παράγεται από την Coca-Cola Τρία Έψιλον στο mega-plant του Σχηματαρίου, το μεγαλύτερο εργοστάσιο εμφιάλωσης και διανομής αναψυκτικών και χυμών της χώρας. Από σήμερα αρχίζει η διάθεσή του στα ράφια καταστημάτων λιανικού εμπορίου.

Η Coca-Cola παρουσιάζει τη Νέα Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια Facebook Twitter

Το νέο προϊόν είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα της νέας παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας, “Our Way Forward”, η οποία αποτελεί το όραμα της Coca-Cola για το μέλλον. Μια στρατηγική που έχει ως κεντρικό μέλημά της τη μείωση της ζάχαρης και περισσότερες επιλογές, πάντα με υπέροχη γεύση.

Η Coca-Cola παρουσιάζει τη Νέα Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια Facebook Twitter

Η Coca-Cola στην Ελλάδα είναι από τους πρωτοπόρους αυτής της νέας παγκόσμιας στρατηγικής, καθώς:

  • Ήδη προσφέρει 4 διαφορετικές επιλογές Coca-Cola και επιλογές με λίγες ή καθόλου θερμίδες για όλα τα βασικά αναψυκτικά της, όπως η Fanta και η Sprite.
  • Από την παρουσίαση της Coca-Cola Light το 1986, έχει προσφέρει στους Έλληνες καταναλωτές συνολικά 12 προϊόντα με μειωμένη ή καθόλου ζάχαρη.
  • Τα τελευταία δέκα χρόνια έχει μειώσει σχεδόν 20% τις θερμίδες στο σύνολο των αναψυκτικών της κατά μέσο όρο.[2]
  • Το 2017, ενισχύει την προώθηση προϊόντων Coca-Cola χωρίς ζάχαρη, ώστε να τα γνωρίσουν ακόμη περισσότεροι καταναλωτές.
Η Coca-Cola παρουσιάζει τη Νέα Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια Facebook Twitter

Η Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Hellas, με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, ανέφερε: «Είμαστε υπερήφανοι που η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα παγκοσμίως που παρουσιάζει τη νέα επιλογή Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με το γλυκαντικό από το φυτό Στέβια. Κι είμαστε ακόμη πιο περήφανοι που θα παράγεται στο mega-plant Σχηματαρίου. Η ενίσχυση των αναψυκτικών light με την προσθήκη της νέας Coca-Cola που πρωτοκυκλοφορεί στην Ελλάδα εντάσσεται στη νέα παγκόσμια στρατηγική της εταιρείας να προσφέρει περισσότερα προϊόντα χωρίς θερμίδες, ικανοποιώντας την επιθυμία που έχουμε οι περισσότεροι να περιορίζουμε τη ζάχαρη που καταναλώνουμε, χωρίς να θυσιάζουμε την υπέροχη γεύση. Η παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα του νέου προϊόντος Coca-Cola αντανακλά τη μακρά ιστορία της εταιρείας να καινοτομεί τοπικά. Σήμερα, το 75% των πιο επιτυχημένων μαρκών μας έχουν δημιουργηθεί σε διαφορετικές χώρες σε όλο τον κόσμο, και όχι κεντρικά».

Η Coca-Cola παρουσιάζει τη Νέα Coca-Cola Xωρίς Θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό Στέβια Facebook Twitter

Το νέο προϊόν προστίθεται στις μέχρι τώρα τέσσερις αγαπημένες επιλογές Coca-Cola που διατίθενται στην Ελλάδα και εντάσσεται στη νέα παγκόσμια στρατηγική marketing “One Brand”, η οποία ενσωματώνει για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας όλα τα προϊόντα Coca-Cola κάτω από μία ενιαία μάρκα. Έτσι, ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει την Coca-Cola που ταιριάζει με τον δικό του τρόπο ζωής και τις δικές του προτιμήσεις, με ή χωρίς θερμίδες, με ή χωρίς καφεΐνη, αλλά πάντα με την υπέροχη γεύση που έχει αγαπήσει.

#TasteTheFeeling

 



[1] Το γλυκαντικό από το φυτό στέβια είναι ένα γλυκαντικό χωρίς θερμίδες (γλυκοζίτες στεβιόλης), που προέρχεται από το φύλλο του φυτού στέβια και χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με ζάχαρη ή άλλα γλυκαντικά σε πολλά τρόφιμα και ποτά, παρέχοντας μια εναλλακτική χαμηλών ή μειωμένων θερμίδων.

[2] Η μείωση θερμίδων βασίζεται στις κατά μέσο όρο θερμίδες ανά 100ml που διαθέσαμε στην αγορά το 2005 συγκριτικά με το 2015, βάσει του συνολικού όγκου πωλήσεων αναψυκτικών.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM