Η μέρα ξεκινά απολαυστικά και θρεπτικά με Amita Πρωινό

Η μέρα ξεκινά απολαυστικά και θρεπτικά με Amita Πρωινό Facebook Twitter
0
Η μέρα ξεκινά απολαυστικά και θρεπτικά με Amita Πρωινό Facebook Twitter

Η Αmita, o χυμός της Coca-Cola Τρία Έψιλον που εδώ και 32 χρόνια βρίσκεται στην καρδιά των Ελλήνων,  συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία εμπλουτίζοντας την γκάμα των χυμών της, με τη νέα Amita Πρωϊνό.

 

Η νέα Amita Πρωινό, διατίθεται ήδη σε χιλιάδες σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα σε πρακτική συσκευασία 250ml, κατάλληλη για κατανάλωση στο σπίτι, στο δρόμο ή στο γραφείο, και ανταποκρίνεται σε ποικίλες διατροφικές ανάγκες και συνήθειες.

Για πρώτη φορά, η Amita συστήνει μια νέα, απολαυστική, υγιεινή και πλήρη πρόταση χυμού στο ψυγείο, η οποία συνδυάζει αρμονικά θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός για ένα πρωινό ξεκίνημα με ενέργεια και τόνωση: χυμό 6 φρούτων (πορτοκάλι, μήλο, αχλάδι, μπανάνα, λεμόνι, μανταρίνι), φυτικές ίνες από σιτάρι ολικής αλέσεως, μέλι και βιταμίνες C,D,A και Ε.

Η μέρα ξεκινά απολαυστικά και θρεπτικά με Amita Πρωινό Facebook Twitter

Η νέα Amita Πρωινό, διατίθεται ήδη σε χιλιάδες σημεία πώλησης σε όλη την Ελλάδα σε πρακτική συσκευασία 250ml, κατάλληλη για κατανάλωση στο σπίτι, στο δρόμο ή στο γραφείο, και ανταποκρίνεται σε ποικίλες διατροφικές ανάγκες και συνήθειες.

Με στόχο να προσφέρει πάντα το καλύτερο στους καταναλωτές κάθε ηλικίας και με προσήλωση στην καινοτομία και τη δημιουργία προϊόντων υψηλών προδιαγραφών, η Amita διαθέτει σταθερά την πιο πλούσια ποικιλία γεύσεων χυμού, για κάθε στιγμή της ημέρας, έχοντας κτίσει από το 1983 μία μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης με τον Έλληνα καταναλωτή.

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, με δέσμευση στην παραγωγή και διάθεση μοναδικών και αγαπημένων προϊόντων, συνεχίζει να ανταποκρίνεται στις τάσεις της αγοράς και τις σύγχρονες ανάγκες και να εξελίσσεται, δημιουργώντας καινοτόμα προϊόντα άριστης ποιότητας και διατροφικής αξίας που συμβάλλουν στην εξέλιξη και ανάπτυξη της ελληνικής αγοράς.

 

#proino_ipies?

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM