Η σειρά Καρδίς αναδείχθηκε προιόν της χρονιάς

Η σειρά Καρδίς αναδείχθηκε προιόν της χρονιάς Facebook Twitter
Σύμφωνα με Έρευνα που διεξήχθη σε προεπιλεγμένα καινοτόμα προϊόντα διαθέσιμα στην Ελλάδα, από την TNS Icap σε 3.000 καταναλωτές άνω των 15 ετών τον Μάρτιο 2016, στην κατηγορία κατεψυγμένα αναδείχθηκε «Προϊόν της Χρονιάς» η σειρά Καρδίς.
0

Στην κατηγορία Frozen Food «Αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς» η σειρά Καρδίς της Lidl Hellas, στο πλαίσιο της απονομής των βραβείων του θεσμού «Αναδείχθηκε Προϊόν Της Χρονιάς» που πραγματοποιήθηκε στις 21 Απριλίου.

Σκοπός του θεσμού είναι η αξιοποίηση της καινοτομίας μέσω των νέων προϊόντων ή υπηρεσιών που λανσάρονται στην ελληνική αγορά.

Σύμφωνα με Έρευνα που διεξήχθη σε προεπιλεγμένα καινοτόμα προϊόντα διαθέσιμα στην Ελλάδα, από την TNS Icap σε 3.000 καταναλωτές άνω των 15 ετών τον Μάρτιο 2016, στην κατηγορία κατεψυγμένα αναδείχθηκε «Προϊόν της Χρονιάς» η σειρά Καρδίς.

Η Lidl Hellas βάζει τα αγνά και ολόφρεσκα υλικά, εσείς βάλτε φαντασία και όρεξη! Γιατί ό,τι Αξίζει...Φαίνεται!

Πρόκειται για εκλεκτά προϊόντα ζύμης,  παρασκευασμένα με μεράκι και σεβασμό στην παράδοση. Τραγανά φύλλα κρούστας ή αφράτες σφολιάτες «αγκαλιάζουν» τις πιο αυθεντικές ελληνικές γεύσεις. Πλούσια γέμιση εκλεκτών τυριών, ενώ ένας λαχταριστός συνδυασμός αγνών υλικών σε αφράτη ζύμη προσφέρουν μία μοναδική γευστική εμπειρία στους λάτρεις της πίτσας.

 

Τα προϊόντα Καρδίς τα έχουν αγαπήσει, τα έχουν εμπιστευτεί οι καταναλωτές και η Lidl Hellas φροντίζει συνεχώς να διατηρεί την προτίμηση, αλλά και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

 

Η Lidl Hellas βάζει τα αγνά και ολόφρεσκα υλικά, εσείς βάλτε φαντασία και όρεξη! Γιατί ό,τι Αξίζει…Φαίνεται!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM