Η ταινία που αλλάζει τα δεδομένα της παιδικής ψυχαγωγίας, το πρώτο Youtube Challenge για τη μεγάλη οθόνη, έγινε sold out, ξεπερνώντας τις 4.000 πωλήσεις εισιτηρίων μέσα σε δύο ημέρες. Οικογένειες και παιδιά ανταποκρίθηκαν μαζικά στο κάλεσμα των αγαπημένων τους Youtubers σε ένα διαφορετικό meetup μέσα στις κινηματογραφικές αίθουσες των Village Cinemas.

Σειρά αυτό το μήνα παίρνει ο Βόλος (8 Μαρτίου) η Λάρισα (9 Μαρτίου) και η Θεσσαλονίκη (15 & 16 Μαρτίου) και η Αθήνα σε μια επιπλέον προβολή στο Ρέντη (22-23 Μαρτίου) με τους πρωταγωνιστές να είναι παρόντες σε ολες τις προβολές για να συναντηθούν και να φωτογραφηθούν με τα παιδιά.

Η ταινία φέρνει στη μεγάλη οθόνη την αναμέτρηση μεταξύ έξι κορυφαίων gaming YouTubers, τους Mr Antouon, Alekkun, W1ndz, Kristy, Javou, Frankiepask, που έχουν έναν κοινό στόχο: να συγκεντρώσουν χρήματα για τα Παιδικά Χωριά SOS στο Πλαγιάρι. Με παρουσιαστή τον PanosDent, οι YouTubers πρωταγωνιστούν σε 10 μοναδικά challenges γεμάτα δράση και περιπέτεια που δεν ακολουθούν τα trends, αλλά προβάλλουν τις αξίες της προσφοράς και της αλληλεγγύης.

Avant Premiere: Κάλεσμα στους influencers “να αλλάξουν τα δεδομένα της παιδικής ψυχαγωγίας”
Με αυτό το όραμα υποδέχθηκε φίλους και συν-δημιουργούς στην Avant Premiere της ταινίας, o δημοφιλής Gaming Youtuber Panos Dent (Παναγιώτης Ευταξίας), μαζί με όλους τους πρωταγωνιστές: “Η δημιουργία online περιεχομένου για τη μεγάλη οθόνη και με φιλανθρωπικό σκοπό είναι ένα καινοτόμο project για τους creators που παντρεύει το digital, το gaming και την κινηματογραφική εμπειρία!”

Η αγάπη του κόσμου ξεπέρασε τις προσδοκίες μας, γιατί το πραγματικό challenge είναι να φέρεις τα παιδιά από το δωμάτιο και την οθόνη σε ένα συλλογικό χώρο διασκέδασης, όπως το σινεμά, και να γίνουμε όλοι μαζί μια παρέα” σημειώνει και προσθέτει: “Αν η ταινία δημιούργησε ένα viral trend αυτό είναι η μάχη για το Καλό και εύχομαι να ακολουθήσουν πολλοί creators ακόμα επενδύοντας σε αυτη τη νέα μορφή διαδραστικής διασκέδασης”

Στην avant premiere παραβρέθηκε όλη η νέα γενιά των creators- tik tokers και youtubers-, όπως o Tsoulfas, η Mariposa, τα αδέρφια Μιχαήλ-Άγγελος και Άρης Κρητικός, Giannuba, ο Plaka Exei, ο Skiourakic, o Vibrator, οι M&M, ο Δημήτρης Σχοινάς, o James, ο Alex, o Gregory, ο Tasos Alafouzos και πολλοί άλλοι που δήλωσαν τον ενθουσιασμό και τη στήριξή τους για το εγχείρημα.

Οι συντελεστές ευχήθηκαν “να κινητοποιηθεί ολόκληρη η κοινότητα, ώστε αυτό το project να γίνει θεσμός” όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Alekkun, ένας από τους πρωταγωνιστές της ταινίας.

“Ένα Youtube Challenge που υπηρετεί την κοινωνία και όχι τον αλγόριθμο”
Η επιτυχία της ταινίας δεν ήρθε τυχαία. To digital agency Media Planners και το Creatorshop έχουν δημιουργήσει ένα νέο μοντέλο event-based προβολής περιεχομένου και διαδραστικής διασκέδασης με influencers. Οι ειδικές προβολές της ταινίας είναι micro-events που αποδεικνύουν ότι το σινεμά δεν είναι απλώς ένας χώρος θέασης, αλλά μπορεί να γίνει ένας χώρος συνάντησης, όπου η διαδραστική εμπειρία «χτίζεται» γύρω από τους δημιουργούς και την κοινότητά τους.
“Η ταινία “Αντίπαλοι για καλό’ είναι το πρώτο μοντέλο ενός νέου format ψυχαγωγίας. Συνδυάζει τη δομή της online αφήγησης, που συνήθως προορίζεται για ατομική κατανάλωση, με την κοινή, βιωματική εμπειρία του κινηματογράφου” σημειώνει η Account Director της Media Planners, Μάρσια Βλέτσα. “Ταυτόχρονα αλλάζει τη νοοτροπία γύρω από τα challenges, αποδεικνύοντας ότι μπορούν να έχουν κοινωνικό αντίκτυπο και όχι απλά να υπηρετούν τον αλγόριθμο.”

Digital-to-Real Entertainment: Το νέο trend στο influencer marketing
“Τα διαδραστικά events και shows με influencers που ξεκίνησε η Media Planners μαζί με το Creatorshop On Tour έφεραν επανάσταση στη διασκέδαση των παιδιών.” τονίζει ο CEO Ανδρέας Γρυπάρης. “Το όραμά μας μετά από 10 χρόνια στο digital είναι να πετύχουμε το real-life engagement, να φέρουμε την online διάδραση στην πραγματική ζωή. Και αυτό φέρνουν αυτά τα events, δημιουργώντας πραγματικές εμπειρίες και κοινότητες πέρα από εικονικά views και likes.”
Αυτή η σύγκλιση του ψηφιακού και του φυσικού χώρου σε σύγχρονες μορφές ψυχαγωγίας φέρνει τη νέα εποχή του event-based entertainment. Και σε αυτή τη νέα εποχή, η συνεργασία με influencers αποκτά τεράστια δυναμική που εδράζεται στην αυθεντικότητα και στις σχέσεις εμπιστοσύνης που διατηρούν με το κοινό τους.
Φαίνεται πως η ανταπόκριση σε αυτό το νέο εγχείρημα, δείχνει πως αυτό το μοντέλο όχι απλά είναι βιώσιμο, αλλά μπορεί να αλλάξει και τους κανόνες του παιχνιδιού.
«Αντίπαλοι για Καλό»
Προπώληση Εισιτηρίων
Village Cinemas
https://www.villagecinemas.gr/el/booking/epilogi-tainias
Με τους: Mr Antouon, Alekkun, W1ndz, Kristy, Javou, Frankiepask, Panos Dent
Σκηνοθεσία: Άγγελος Χατζηαναστασίου & Panos Dent
Μοντάζ: Άγγελος Χατζηαναστασίου
Παρουσίαση: Panos Dent
Παραγωγή: Creatorshop & Media Planners
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΠΡΟΒΟΛΩΝ
8 Μαρτίου: Βόλος
9 Μαρτίου: Λάρισα Fashion City Outlet
15 & 16 Μαρτίου: Θεσσαλονίκη Mediterranean Cosmos
22 & 23 Μαρτίου: Αγ.Ι.Ρέντης-Village Shopping and more