Η Sony Interactive Entertainment παρουσιάζει το διαφημιστικό σποτ: «PS5 Launch - Play Has No Limits»

Η Sony Interactive Entertainment παρουσιάζει το διαφημιστικό σποτ: «PS5 Launch - Play Has No Limits» Facebook Twitter
0

Υπάρχει κάτι μέσα μας, που μας ωθεί στην εξερεύνηση. Να ανακαλύψουμε το άγνωστο, και να βιώσουμε νέες συγκινήσεις και συναισθήματα. Το διαφημιστικό για το λανσάρισμα του PS5 αναδεικνύει αυτήν την ισχυρή επιθυμία και εμπνέει κάθε gamer να αναζητήσει νέες εμπειρίες στο gaming που υπερβαίνουν ότι θεωρούσε μέχρι τώρα εφικτό.

Χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό πλάνων αρχείου και αναπαραστάσεις από ζωντανή δράση, το «PS5 Launch - Play Has No Limits» ενεργοποιεί το αίσθημα της εξερεύνησης στους gamer, «φιλοξενώντας» εξερευνητές του παρελθόντος που στάθηκαν στο «κατώφλι» του άγνωστου και ξεπέρασαν τα όριά τους για να πετύχουν το ακατόρθωτο.

Δείτε εδώ το νέο σποτ για το PlayStation 5:

 

«Με το διαφημιστικό του λανσαρίσματος του PlayStation 5, το "S5 Launch - Play Has No Limits", θέλουμε να αναβιώσουμε τον ενθουσιασμό και την συγκίνηση που μας ωθούν στην εξερεύνηση», ανέφερε η Mary Yee, VP Global Marketing. «Εμπνέουμε κάθε παίκτη να αναζητήσει νέους κόσμους και νέες εμπειρίες που τους προκαλούν να ανακαλύψουν τι είναι εφικτό. Θέλουμε οι λάτρεις του gaming να δουν αυτό που δεν έχει δει ποτέ κανείς, να ακούσουν αυτό που δεν έχει ακούσει ποτέ κανείς και να αισθανθούν αυτό που δεν έχει αισθανθεί ποτέ κανείς. Με εφαλτήριο το gaming επόμενης γενιάς στο PlayStation 5, θέλουμε να αναζωπυρώσουμε την επιθυμία της ανακάλυψης στους παίκτες, προσφέροντας την εμπειρία νέων κόσμων που βρίσκονται πέρα από τα όρια του εφικτού.»

Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM