ADVERTORIAL
«Είναι μια πολύ συνειδητή και στρατηγική επιλογή να διασφαλίσουμε ότι οι γυναίκες θα εκπροσωπούνται εξίσου στους καλύτερα αμειβόμενους ρόλους, είτε πρόκειται για τη διαχείριση μιας επιχειρηματικής μονάδας, μιας χώρας, ενός τεχνικού κέντρου ή ενός εργοστασίου παραγωγής» δηλώνει με μεγάλη ικανοποίηση η Country Leader της P&G Ελλάς, Ερμιόνη Γεωργουλάκη.
Σε συνέχεια των συγκεκριμένων στρατηγικών και μεθόδων, η Δέσποινα Πάσσαρη – Corporate Communications Leader South East Europe & Central Europe, θεωρεί ότι η P&G έχει κάνει ένα σημαντικό βήμα προς την επίτευξη της ισότητας: «Πρέπει να σταματήσουμε να αντιμετωπίζουμε την ισότητα των φύλων ως γυναικείο ζήτημα, διότι δεν είναι».
«Η ισότητα και η συμπερίληψη αποτελούν βασικές προτεραιότητες σε όλες μας τις δράσεις. Είναι μέσα στο DNA του ελληνικού οργανισμού και έτσι δεν αποτελεί έκπληξη το ότι έχουμε αυτή τη στιγμή μια από τις μεγαλύτερες ομάδες Ισότητας και Συμπερίληψης στην Ελλάδα, αναλογικά με το μέγεθος της εταιρείας», δηλώνει η HR Leader P&G Greece, Ανθή Παπαϊακώβου.
Made with Visme
Η Νανά Γούλα – Supply Chain Leader P&G South East Europe, η οποία προσελήφθη από την εταιρεία πριν από 22 χρόνια, θυμάται πως η διευθύντρια του τμήματος εφοδιαστικής αλυσίδας στην Ελλάδα, ήταν γυναίκα. Στη σημερινή εποχή, η κατάσταση έχει εξελιχθεί σε όλες τις βαθμίδες του τμήματος, με την εκπροσώπηση των γυναικών να αγγίζει πλέον το 50%.
«Γνωρίζουμε πως βασικός πυλώνας υποστήριξης και ενδυνάμωσης των γυναικών είναι τα brands και η ‘φωνή’ τους μέσω της διαφήμισης», υποστηρίζει η Μαριάνα Κορδοπάτη – Marketing Leader South East Europe, μια αντίληψη που έχει δημιουργήσει τις εξής πρακτικές: