ADVERTORIAL
Να είσαι original σημαίνει να έχεις αυτοπεποίθηση και τόλμη να είσαι ο εαυτός σου, γνωρίζοντας ποιος είσαι και από πού έρχεσαι. Κάπως έτσι πριν από 50 χρόνια, η adidas χάρισε στον κόσμο το Trefoil. Κι εκείνο τον κατέκτησε- ολοκληρωτικά και ανεπιστρεπτί.
Γιατί η adidas έχει γίνει πλέον ένα με την κουλτούρα μας παρόλο που στη συλλογική μνήμη, το εμβληματικό λογότυπο συνδέεται κυρίως με τον αθλητισμό. Είναι πολλά περισσότερα. Η επιρροή τους από το skateboard, το μπάσκετ και το ποδόσφαιρο μέχρι τη μουσική, τη μόδα και το street culture έχει υπάρξει απόλυτα καθοριστική. Και η αλήθεια είναι πως από το 1972 τα adidas Originals, με σήμα κατατεθέν το Trefoil, έχουν ζήσει 1000 ζωές...
«We gave the world an original. You gave us a thousand back»
Για όλο αυτό η adidas ήθελε να πει ευχαριστώ. Kαι η νέα καμπάνια το κάνει in the most adidas way- με την πρωτοποριακή δημιουργικότητα που την χαρακτηρίζει εδώ και 50 χρόνια. Κι έρχεται στο καλύτερο timing, σηματοδοτώντας την άφιξη μιας νέας εποχής για το brand για να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο τα Originals έχουν επαναπροσδιοριστεί από χιλιάδες ανθρώπους σε όλο τον πλανήτη, από όλους αυτούς τους διάσημους και άσημους «δημιουργικούς πρωτοπόρους» που πήραν το λογότυπο των «Three Stripes» και το εξέλιξαν, καθιερώνοντας για πρώτη φορά κάτι αμιγώς αθλητικό ως το απόλυτο must-have στην σφαίρα του clasic style.
Η νέα καμπάνια εξιστορεί την πορεία τους, που ξεκίνησε από τον αθλητισμό και τα γήπεδα για να εξελιχθούν στα πιο iconic sneakers της street κουλτούρας, της μόδας και της μουσικής, αφήνοντας καθένα το δικό του μοναδικό αποτύπωμα. Γιατί μπορεί σήμερα να έχουν γίνει το απόλυτο fashion trend σε όλο τον κόσμο, αλλά η αλήθεια είναι άλλη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το μοντέλο Superstar, που μπορεί να δημιουργήθηκε για το μπάσκετ, ωστόσο άλλαξε το παιχνίδι από την πρώτη στιγμή που βγήκε από το γήπεδο και υιοθετήθηκε από την Hip Hop σκηνή και τους skateboarders. To Gazelle, από την άλλη, ξεκίνησε ως το ιδανικό παπούτσι για προπονήσεις, αλλά πολύ γρήγορα αγαπήθηκε από τους skaters και όλη την street κοινότητα, όπου συνεχίζει να κυριαρχεί για πάνω από 50 χρόνια. Όσο για το Samba, πριν εξελιχθεί σε αντικείμενο του πόθου για όλα τα fashion icons, είχε κάνει για πρώτη φορά την εμφάνισή του στα γήπεδα ποδοσφαίρου!
«Μουσείο» adidas στη Γλυφάδα και ήταν όλοι εκεί
Στην Ελλάδα, η έναρξη της καμπάνιας έγινε με ένα μεγάλο event στο PR Showroom της adidas στη Γλυφάδα και ήταν όλοι εκεί. Άνθρωποι από το χώρο του αθλητισμού, της μουσικής, της μόδας και του θεάματος, καθώς και fashion editors ξεναγήθηκαν στο «μουσείο» που είχε στηθεί στο χώρο, έγιναν μέρος της ιστορίας των adidas Originals και το καλύτερο- είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν πρώτοι την ολοκληρωμένη συλλογή και να δοκιμάσουν τα αγαπημένα τους κομμάτια.
Οι εκδηλώσεις και δράσεις των adidas Originals δεν σταματούν, όμως, εκεί, αντιθέτως θα συνεχιστούν για όλο το διάστημα που θα διαρκέσει η μεγάλη καμπάνια με αποκορύφωμα το μεγάλο event, που θα γίνει την Κυριακή 22 Οκτωβρίου στο κέντρο της Αθήνας και θα αποτελέσει πόλο έλξης για όλη την street κοινότητα της πόλης, με πολλές εκπλήξεις, συναυλίες και DJ sets!
Τα τρία iconic μοντέλα της νέας καμπάνιας των adidas Originals θα τα βρείτε στα adidas stores, στο www.adidas.gr, σε επιλεγμένα sneaker stores και φυσικά στο adidas Originals Store (Αθηναΐδος 5, Αθήνα).
#adidasOriginals
#WeGaveTheWorldAnOriginal
#adidasgr