Μητροπολιτικό Κολλέγιο

Μητροπολιτικό Κολλέγιο Facebook Twitter
Προβολή των πτυχιακών ταινιών του προγράμματος BA Mass Communication & Media Arts & Film & TV Directing, του Μητροπολιτικού Κολλεγίου.
0

Λίγο πριν ξεκινήσουν το ταξίδι τους για τα μεγάλα ελληνικά και διεθνή κινηματογραφικά φεστιβάλ διεκδικώντας και νέα βραβεία, οι ταινίες των αποφοίτων Προγράμματος Σπουδών BA in Mass Communication & Media Arts/ FILM & TV Directing  του Μητροπολιτικού Κολλεγίου παρουσιάστηκαν σε πρώτη προβολή στον κινηματογράφο ΤΡΙΑΝΟΝ προκαλώντας τις επευφημίες,  τα ζωηρά χειροκροτήματα, και τα μπράβο του κοινού που παρακολούθησε  έκπληκτο τις ταινίες υψηλών απαιτήσεων, επαγγελματικού επιπέδου που δημιούργησαν οι φοιτητές. Οι ταινίες προκάλεσαν το γέλιο, τον προβληματισμό, τη συγκίνηση και κυρίως το θαυμασμό για τα άριστα αποτελέσματα που προβάλλονταν στη μεγάλη οθόνη, του θερινού, πλέον, κινηματοθεάτρου Τριανόν το οποίο γέμισε ασφυκτικά. 

 

Η animation ταινίαMan in a Boxτου Ηλία Παπασταματίου άφησε κυριολεκτικά άφωνο το κοινό για το τέλειο αποτέλεσμα στο τόσο απαιτητικό είδος, η κωμωδία Μπλέ Καρότσα της Δήμητρας Μπαμπαδήμα με πρωταγωνιστή τον Τάσο Γιαννόπουλο ξεσήκωσε το κοινό που δεν σταμάτησε να γελάει, η ταινία Lorenz του Κωνσταντίνου Σταγκίκα εξέπληξε με την εικαστική προσέγγιση μοναδικού, προσωπικού ύφους που σπάνια συναντάται, η νεανική, μοντέρνα κωμωδία Munchiesτου Ρωμανού Αργυρόπουλου-Ιωάννου επευφημήθηκε έντονα, η παιχνιδιάρικη ταινία Alone της Αθηνάς Τούσιαδιασκέδασε το κοινό, το επίκαιρο, κοινωνικό σχόλιο του Κωνσταντίνου Καραμαγκιώλη με την ταινία του Sphinx προβλημάτισε και καταχειροκροτήθηκε, ενώ η άψογη σκηνοθετική προσέγγιση της ρομαντική κομεντί Boy Story του Θανάση Αγγελόπουλου έκανε το ανδρικό κοινό να ταυτιστεί με τον ήρωα, τον οποίο υποδύεται καταπληκτικά ο ηθοποιός Γιώργος Παπαγεωργίου.   

 

Η βραδιά ήταν υπέροχη, θεατές και σκηνοθέτες, που επιφυλάσσουν πολλά προσεχώς για τις κινηματογραφικές αίθουσες, έζησαν μια ανεπανάληπτη, αξέχαστη βραδιά

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM