Το Ούζο Πλωμαρίου Άδολο κατακτά σημαντικές διακρίσεις και στη Γερμανία

Το Ούζο Πλωμαρίου Άδολο κατακτά σημαντικές διακρίσεις και στη Γερμανία Facebook Twitter
0

Το Ούζο Πλωμαρίου Άδολο είναι ο Newcomer Of The Year 2018, στη Γερμανία, στην κατηγορία των πρωτοεμφανιζόμενων ποτών, σύμφωνα με την έρευνα που έγινε από το κλαδικό περιοδικό Getränke Zeitung.

Η διάκριση αυτή είναι ιδιαίτερα τιμητική, καθώς το Ούζο Πλωμαρίου Άδολο επιλέχθηκε ανάμεσα σε δεκάδες brands παγκόσμιας διάθεσης και αναγνωρισιμότητας, επιβεβαιώνοντας έτσι τον ultra-premium χαρακτήρα του, αλλά και το έντονο ενδιαφέρον των Γερμανών καταναλωτών προς το premium εθνικό ποτό της Ελλάδας.

Η διάκριση ήρθε ύστερα από έρευνα που διεξήγαγαν έγκριτοι κριτές του περιοδικού, μια έρευνα που γίνεται τα τελευταία χρόνια από ειδικούς που προέρχονται από εταιρίες του κλάδου όπως ποτοποιίες, καταστήματα λιανικής πώλησης αλλά και διανομείς.


Το ελληνικό απόσταγμα Ούζο Πλωμαρίου Άδολο, που αποτελεί εδώ και χρόνια τον άξιο πρεσβευτή των ultra-premium αποσταγμάτων της χώρας μας, έκανε την πρώτη, επίσημη εμφάνισή του στην καταξιωμένη γερμανική έκθεση Bar Convent Berlin 2018 τον περασμένο Οκτώβριο.

Πρόκειται για το μεγαλύτερο trade show στο spirits industry σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο, με 15.000 επισκέπτες από όλο τον κόσμο. Εκεί, οι επισκέπτες είχαν την δυνατότητα να μάθουν τα πάντα για την τέχνη της απόσταξης του premium αποστάγματος, ενώ παράλληλα είχαν και την ευκαιρία να γευτούν το Ούζο Πλωμαρίου Άδολο είτε ως aperitif, είτε σε ευφάνταστα cocktails.

Τόσο η διεθνής διάκρισή του, όσο και η επιτυχημένη παρουσία του στο Bar Show του Βερολίνου, έρχονται να επιβεβαιώσουν τη θέση που βρίσκει το Ούζο Πλωμαρίου Άδολο στις διεθνείς αγορές.

Το Ούζο Πλωμαρίου Άδολο κατακτά σημαντικές διακρίσεις και στη Γερμανία Facebook Twitter
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM