Παγκόσμια Διάκριση για το ΕΠΙ ΓΗΣ

Παγκόσμια Διάκριση για το ΕΠΙ ΓΗΣ Facebook Twitter
0

Το ΕΠΙ ΓΗΣ αποτελεί μία ειδική περιοδική έκδοση που δημιουργήθηκε από την Τράπεζα Πειραιώς και τηvGravityTheNewtons για την αγροτική οικονομία & επιχειρηματικότητα.

Η έκδοση ΕΠΙ ΓΗΣ έχει στόχο να αποτελέσει ένα σύμμαχο στην ενημέρωση των αγροτών και στην επενδυτική τους δραστηριότητα, χτίζοντας παράλληλα μια σχέση εμπιστοσύνης και συνέργειας με τον κλάδο. Απευθύνεται σε όλο το φάσμα της αγροτικής οικονομίας αναδεικνύοντας το πιο δυναμικό κομμάτι της ελληνικής γεωργίας και κτηνοτροφίας.

Το ΕΠΙ ΓΗΣ απέσπασε το Honorable Mension στην κατηγορία "External Publication (print or online)", έχοντας ανταγωνιστεί εξαιρετικά σημαντικές επιχειρήσεις, ηγέτες της παγκόσμιας οικονομίας.

 

Αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο για όλους τους παραγωγούς,  οι οποίοι επιθυμούν να ενημερωθούν από «ειδικούς» με εγκυρότητα, εξειδίκευση και αξιοπιστία, για όλες τις εξελίξεις γύρω από τα θέματα της αγροτικής οικονομίας και επιχειρηματικότητας.

Η έκδοση ΕΠΙ ΓΗΣ έλαβε μία εξαιρετικά τιμητική διάκριση στα Διεθνή Βραβεία “Platinum PR Awards 2015”, τα οποία έλαβαν χώρα στη Νέα Υόρκη, στις 26 Οκτωβρίου  2015.

Στα Platinum PR Awards βραβεύονται κάθε χρόνο οι πιο αξιόλογες επικοινωνίες, καινοτόμοι οργανισμοί και πρωτοβουλίες σε παγκόσμιο επίπεδο στον εξαιρετικά ανταγωνιστικό κόσμο των Δημοσίων Σχέσεων.

Το ΕΠΙ ΓΗΣ απέσπασε το Honorable Mension στην κατηγορία “External Publication (print or online)”, έχοντας ανταγωνιστεί εξαιρετικά σημαντικές επιχειρήσεις, ηγέτες της παγκόσμιας οικονομίας.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM