Παγκόσμια Ημέρα Παιδιού: Η Kayak προσφέρει τις εισπράξεις των πωλήσεων από τις πιο δημοφιλείς παιδικές γεύσεις στην Κιβωτό του Κόσμου

Παγκόσμια Ημέρα Παιδιού: Η Kayak προσφέρει τις εισπράξεις των πωλήσεων από τις πιο δημοφιλείς παιδικές γεύσεις στην Κιβωτό του Κόσμου Facebook Twitter
0

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδιού, τη Δευτέρα 1η Ιουνίου, η ελληνική εταιρεία παγωτού Kayak όπως κάθε χρόνο θα προσφέρει και φέτος τις εισπράξεις των πωλήσεων από τις πιο δημοφιλείς παιδικές της γεύσεις σε παιδιά που έχουν ανάγκη, ενισχύοντας το έργο της Κιβωτού του Κόσμου.

Η Κιβωτός του Κόσμου, εθελοντικός, μη κερδοσκοπικός οργανισμός μέριμνας και προστασίας μητέρας και παιδιού, εδώ και 22 χρόνια στηρίζει μονογονεϊκές, άπορες οικογένειες και παραμελημένα παιδιά από τη βρεφική ηλικία μέχρι και την ενηλικίωσή τους. Αποβλέπει κυρίως στη θεραπεία του τραύματος της παιδικής ψυχής και όχι μόνο στη στέγη, τροφή και εκπαίδευσή τους.

Προσφέρονται υπηρεσίες όπως ψυχολογική, νομική υποστήριξη, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, εκπαίδευση και κατάρτιση, με στόχο την κινητοποίηση των γονέων να αναλάβουν υπεύθυνα τον γονεϊκό ρόλο τους.

Γίνετε και εσείς υποστηρικτές αυτής της φιλανθρωπικής προσπάθειας και επισκεφθείτε ένα κατάστημα ΚΑΥΑΚ στην Αττική αλλά και την Κρήτη από το Σάββατο 30 Μαΐου έως τη Δευτέρα 1 Ιουνίου επιλέγοντας την αγαπημένη σας παιδική γεύση. Το ποσό που θα συγκεντρωθεί από τις πωλήσεις των παιδικών γεύσεων με την ειδική σήμανση, θα διατεθεί για τη στήριξη των προγραμμάτων που υλοποιεί η ΚΙΒΩΤΟΣ σε όλη την Ελλάδα.


Τα καταστήματα Κayak που θα συμμετέχουν στην ενέργεια είναι:

  • Γλυφάδα (Ι. Μεταξά 26)
  • Πλάκα (Βύρωνος 1)
  • The Mall Athens (Μαρούσι, τελευταίος όροφος απέναντι από τα σινεμά)
  • Smart Park (Σπάτα)
  • Κρήτη (Χανιά, οδός Χάληδων 36-38)
Market news
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM