Pioneering Spirits Awards Judging Dinner

Pioneering Spirits Awards Judging Dinner Facebook Twitter
0

Το Cutty Sark Scotch Whisky, το αγαπημένο Σκωτσέζικο ουίσκι με τον περιπετειώδη χαρακτήρα, σε συνεργασία με το The Marketing Society, δημιούργησαν σε παγκόσμιο επίπεδο το θεσμό Pioneering Spirit Awards ως μια πηγή έμπνευσης και συζήτησης για τους επαγγελματίες του marketing και τους ανθρώπους με δημιουργική σκέψη.

Για πρώτη φορά στην Ελλάδα, το Cutty Sark καλωσόρισε το Pioneering Spirits Awards σε ένα δείπνο, όπου συζητήθηκαν και αξιολογήθηκαν οι πιο εμπνευσμένες διεθνείς marketing ιδέες.

Η έναρξη του θεσμού για το 2015 δόθηκε χθες, 6 Μαΐου 2015, από την Αθήνα, όπου ολοκληρώθηκε το πρώτο Pioneering Spirits Awards Judging Dinner στην Ελλάδα με στόχο την αξιολόγηση των διεθνών εκστρατειών marketing που ξεχώρισαν την προηγούμενη χρονιά. Κριτική επιτροπή, αποτελούμενη από εκπροσώπους της ελληνικής αγοράς marketing και senior marketers μελών του The Marketing Society από επιχειρήσεις και agencies, αξιολόγησε και βαθμολόγησε τις επικρατέστερες ιδέες.

Ένας δροσιστικός συνδυασμός Cutty Sark με Schweppes Indian Tonic Water βοήθησε να «σπάσει ο πάγος» και να ξεκινήσει η βραδιά, ενώ κατά τη διάρκεια του δείπνου, η κριτική επιτροπή, αφού συζήτησε και αξιολόγησε 10 διεθνείς marketing καμπάνιες, κατέληξε σε 5 κορυφαίες που διαμορφώνουν την ελληνική λίστα επιλογών.

Οι 5 κορυφαίες διεθνείς marketing καμπάνιες που διαμορφώνουν την ελληνική λίστα επιλογών είναι οι παρακάτω:

  • Speaking Exchange - CNA English Schools - Brazil
  • 24 Hour Ad Break - DNB - Norway
  • Shutter Billboards - Carulla – Columbia
  • Climate Name Change - +35O.org USA
  • Pay Per Laugh - Teatreneu – Spain

Τo Pioneering Spirit Awards δημιουργήθηκε από το The Marketing Society σε συνεργασία με το Cutty Sark με στόχο την βράβευση διεθνών marketing καμπανιών που «σπάνε» τα όρια και τολμούν να ξεχωρίσουν. Το The Marketing Society είναι ένα διεθνές δίκτυο κορυφαίων εκπροσώπων του Marketing με όραμα να εμπνέουν τη διαφορετική προσέγγιση και δημιουργική προοπτική. Τη φιλοσοφία αυτή μοιράζεται και το Cutty Sark το οποίο ενθαρρύνει νέες και φρέσκιες ιδέες, μας εμπνέει να ανακαλύψουμε νέους ορίζοντες, να ξεφύγουμε από το συνηθισμένο και να τολμήσουμε το διαφορετικό μέσα από μοναδικές περιπέτειες.

O Φώτης Σιαδήμας, Senior Brand Manager Premium Spirits της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε: «Το Cutty Sark, χαράζει το δρόμο για νέα μονοπάτια αποτελώντας εδώ και χρόνια σύμβολο της περιπέτειας, της διαφορετικότητας και της τόλμης για κάθε τι καινούργιο.  Το Pioneering Spirit Awards Judging Dinner ήρθε να επιβεβαιώσει αυτή μας τη φιλοσοφία. Ξεχωριστές προσωπικότητες του ελληνικού marketing αξιολόγησαν τις πρωτοπόρες ιδέες που δημιουργούν νέα δεδομένα στο χώρο του marketing επιβραβεύοντας όσους τολμούν να «ταράξουν» τα νερά και να ξεχωρίσουν, όπως κάνει και το CuttySark».

Έχοντας ήδη ξεκινήσει το ταξίδι στην περιπέτεια μέσα από την ολοκληρωμένη καμπάνια «Urban Adventures» (http://urbanadventures.gr/), το Cutty Sark, πιο σύγχρονο και ανανεωμένο από ποτέ, συνεχίζει να ανακαλύπτει καθετί το διαφορετικό και να μας ξεναγεί σε ξεχωριστές αστικές διαδρομές. Μια παράλληλη διαδρομή αποτέλεσε και το Pioneering Spirit Awards Judging Dinner της χθεσινής βραδιάς, στο οποίο επιλέχθηκαν οι 5 κορυφαίες διεθνείς marketing καμπάνιες που αποτελούν την ελληνική λίστα επιλογών προς τελική αξιολόγηση.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ