Red Bull Editions: Ιδιαίτερα, νέες γεύσεις

Red Bull Editions: Ιδιαίτερα, νέες γεύσεις Facebook Twitter
0

Η οικογένεια της Red Bullμεγαλώνει δυναμικά και το γιόρτασε με το πιο δυνατό party της χρονιάς! Σε ένα άκρως βιομηχανικό περιβάλλον, η εταιρεία παρουσίασε τις τρεις ολοκαίνουργιες γεύσεις: Red Edition με γλυκόξινη γεύση cranberry, Blue Edition με φρουτώδη γεύση blueberry και Silver Edition με δροσιστική γεύση lime που εντυπωσίασαν όλους όσους τις δοκίμασαν.

 

Τα Red Bull Editions έχουν ως βάση τα ίδια συστατικά του ομώνυμου ενεργειακού ποτού και διαφοροποιούνται μόνο ως προς τη γεύση και το χρώμα. Διαθέσιμα στη συσκευασία των 250 ml, τα νέα μέλη της οικογένειας της Red Bull αντανακλούν τα χρώματα των αντίστοιχων φρούτων χάρη στο μοναδικά σχεδιασμένο design της συσκευασίας.  

Φίλοι της Red Bull Hellas, πλήθος εκπροσώπων των Μ.Μ.Ε αλλά και σημαντικές προσωπικότητες του καλλιτεχνικού χώρου έδωσαν ενθουσιώδες παρόν στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Ελληνικό για να απολαύσουν τη νέα αυτή έκπληξη! Τον παλμό εκτόξευσαν στα ύψη, οι DJ Thodoris Triantafillou και Cj Jeff.

Η Red Bull δημιουργήθηκε το 1984 από τον Dietrich Mateschitz, ο οποίος έφτιαξε το προϊόν και δημιούργησε μια μοναδική φιλοσοφία marketing ξεκινώντας την διακίνηση του Red Bull Energy Drink στην Αυστριακή αγορά, όπου και είναι τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας. Σήμερα, η Red Bull δραστηριοποιείται σε 164 χώρες σε όλο τον κόσμο. Στην Ελλάδα το Red Bull ήρθε το 1996, από την εταιρεία Mantis Trading S.A.που εισάγει και διανέμει το προϊόν έως και σήμερα. Το 1999 ξεκινάει τη λειτουργία της η Red Bull Hellas (ως θυγατρικής της Red Bull GmbH) αναλαμβάνοντας όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων Marketing του προϊόντος. Έκτοτε η σταθερότητα και η συνέπεια στην υποστήριξη του, το έχουν καθιερώσει ως το πλέον πετυχημένο προϊόν, κατέχοντας το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς στην κατηγορία του.

Για περισσότερες πληροφορίες:  www.redbull.gr, www.redbulleditions.gr

 

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM