Tα διαδικτυακά μαθήματα μόδας της Μαρίας Διαμάντη

Tα διαδικτυακά μαθήματα μόδας της Μαρίας Διαμάντη Facebook Twitter
0

Το δεύτερο χρόνο ζωής διανύουν φέτος τα διαδικτυακά μαθήματα μόδας της Μαρίας Διαμάντη, τα οποία παραδίδει σε Έλληνες ομογενείς μαθητές μόδας σε όλο τον κόσμο. ''Κάτι που για τα Ελληνικά δεδομένα μέχρι τώρα λειτουργούσε αντίθετα'' όπως αναφέρει η ίδια ''δηλαδή πολλά δικά μας παιδιά έφευγαν για να σπουδάσουν μόδα στο εξωτερικό - εγώ προσωπικά έχω προετοιμάσει πολλά για την εισαγωγή τους σε πολλές διάσημες σχολές μόδας ανά τον κόσμο - τώρα πλέον δίνεται η δυνατότητα σε παιδιά που για επαγγελματικούς ή οικονομικούς λόγους βρίσκονται στο εξωτερικό, μέσω του διαδικτύου, να συνεχίσουν ή να ξεκινήσουν μαθήματα μόδας στην Ελλάδα.

Μια ιδέα που ξεκίνησε πέρυσι ύστερα από προτροπή των ίδιων των παιδιών που για κάποιο λόγο αναζητούσαν πλέον την τύχη τους σε άλλη χώρα αλλά δεν ήθελαν να διακόψουν τα μαθήματα τους σύντομα όμως εξελίχθηκε σε πολύ διάσημο προϊόν του ατελιέ Maria Diamandi, με αποτέλεσμα να έχω την τύχη και την χαρά να συναναστρέφομαι καθημερινά με πολίτες του κόσμου και με κέντρο την Αθήνα να οδηγώ τις σπουδές τους αλλά και να τους οργανώνω για την επόμενη έκθεση της ομάδας μας για την οποία μάλιστα θα ταξιδέψουν και μέχρι τη χώρα μας''.

Tα διαδικτυακά μαθήματα μόδας της Μαρίας Διαμάντη Facebook Twitter

Η Μαρία Διαμάντη γεννήθηκε στην Αθήνα και μεγάλωσε στο οικογενειακό ατελιέ και σχολή ραπτικής που η γιαγιά της διατηρούσε από το 1930. Σπούδασε σχέδιο μόδας και ενδυματολογία θεάτρου και δίδαξε σε σχολές μόδας στην Ελλάδα. Το 2011 δημιούργησε το δικό της ατελιέ στον ίδιο δρόμο του Κεραμικού όπου στεγαζόταν το ατελιέ της γιαγιάς της, την οδό Μαραθώνος. Από τότε σχεδιάζει και πουλά ρούχα χειροποίητα, αποκλειστικά κατασκευασμένα για το άτομο για το οποίο προορίζονται, αναβίωσε τα ''μαθήματα μόδας'' που η γιαγιά της παρέδιδε τα οποία με βασικό άξονα την παροχή εξατομικευμένης γνώσης και τεχνογνωσίας σύντομα μετατράπηκαν σε αποκλειστικά πριβέ σειρές μαθημάτων μέσω των οποίων κάποιος μπορεί να εκκολαφθεί σχεδιαστής - δημιουργός και τέλος ερευνώντας τα όρια της μόδας ως προς την σχέση της με την τέχνη μελετά και κατασκευάζει τα ''γλυπτά φορέματα''.


Πρόσφατα επέκτεινε τις δραστηριότητες του ατελιέ παραδίδοντας on-line μαθήματα μόδας σε Έλληνες του εξωτερικού σε όλο τον κόσμο μέσω τον οποίων η ομάδα της μεγάλωσε και απέκτησε διεθνή χαρακτήρα.

Tα διαδικτυακά μαθήματα μόδας της Μαρίας Διαμάντη Facebook Twitter


Έχει ήδη παρουσιάσει με την ομάδα της δύο εκθέσεις, τη μια τον Απρίλιο του 2014 με τίτλο ''180 minutes for 18 ideas'' και θέμα το κοστούμι ως μορφή τέχνης με εναλλακτικές πρώτες ύλες και τη δεύτερη τον Ιούνιο του 2017 με τίτλο #fashionrewindproject και θέμα το κοστούμι ως μορφή τέχνης στη μόδα και τον κινηματογράφο προηγούμενων δεκαετιών, στις οποίες νέοι μαθητές κλήθηκαν να βγουν από τα στενά πλαίσια που μέχρι τότε όριζαν στο μυαλό τους το ένδυμα και να περιπλανηθούν σε επιπλέον περιοχές. Να αντιμετωπίσουν το ρούχο ως ''έργο'', ως ''μέσο'' μετάδοσης ενός μηνύματος, με σκοπό να αλλάξουν μια και καλή τον τρόπο που θα έβλεπαν από τότε και πέρα τη μόδα και τα προϊόντα της.

Η ίδια μαζί με την η ομάδα της, σήμερα μας ανακοινώνουν ότι εδώ και δύο χρόνια ήδη μελετούν και εργάζονται πάνω στην τρίτη τους κατά σειρά ομαδική έκθεση στην οποία μάλιστα θα λάβουν μέρος μαθητές μόδας από όλο τον κόσμο οι οποίοι θα ταξιδέψουν για το σκοπό αυτό στην Αθήνα. Το θέμα και η ημερομηνία θα ανακοινωθούν επίσημα από το ατελιέ τον Ιανουάριο του 2019.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM