Τα ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία και King George σβήνουν τα φώτα για την Ώρα της Γης

Τα ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία και King George σβήνουν τα φώτα για την Ώρα της Γης Facebook Twitter
0

Το Σάββατο 30 Μαρτίου 2019, τα Ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία & King George θα στείλουν ένα ισχυρό μήνυμα για ένα καλύτερο μέλλον για τον πλανήτη συμμετέχοντας στην Ώρα της Γης 2019.

Σε μια κοινή προσπάθεια παγκοσμίως τα δυο κεντρικά Ξενοδοχεία της Αθήνας θα σβήσουν τα φώτα τους από τις 20:30 έως τις 21:30 εκφράζοντας με τον τρόπο αυτό τη ευαισθητοποίηση τους απέναντι σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον. Το World Wildlife Fund (WWF) δημιούργησε πριν από 12 χρόνια αυτό το παγκόσμιο περιβαλλοντικό γεγονός με σκοπό να τονίσει το μέγεθος της απειλής του πλανήτη από την κλιματική αλλαγή.

Τα Ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία & King George θα συμμετέχουν με τις εξής δράσεις: Θα σβήσουν τον εξωτερικό φωτισμό και θα χαμηλώσουν τα φώτα στους κοινόχρηστους χώρους και στα εστιατόρια, προσφέροντας στους πελάτες την ευκαιρία να δειπνήσουν κάτω από το ρομαντικό φως των κεριών.

Οι πελάτες θα ενημερωθούν με μήνυμα στις τηλεοράσεις των δωματίων τους και έτσι θα τους δοθεί η ευκαιρία να συμμετάσχουν εφόσον το επιθυμούν χαμηλώνοντας ή σβήνοντας τελείως τα φώτα στο δωμάτιό τους. Η ίδια ευκαιρία θα δοθεί και στους διοργανωτές εκδηλώσεων στις αίθουσες δεξιώσεων του ξενοδοχείου.

H Διοίκηση των ξενοδοχείων εκτός από το να ενθαρρύνει το προσωπικό να συμμετάσχει σε αυτή τη δράση κάνοντας το ίδιο ο καθένας στο σπίτι του, θα διοργανώσει μεσημεριανό και δείπνο κάτω από το ρομαντικό φως των κεριών στην καφετέρια προσωπικού. Επιπλέον , τα Ξενοδοχεία θα αναρτήσουν τις ενέργειές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω μοναδικών εικαστικών, ενισχύοντας το έργο της Marriott International, που όπως κι άλλες χρονιές, θα προσφέρει στο WWF 3 δολάρια για κάθε φωτογραφία που θα ανεβάσουν στο Twitter και στο Instagram τα Ξενοδοχεία της αλυσίδας παγκοσμίως κατά την Ώρα της Γης με hashtags #MIEarthHour και #Serve360

"Κάθε χρόνο γιορτάζουμε την ώρα της Γης και υπενθυμίζουμε τη σημασία που έχει αυτό το γεγονός στην ευαισθητοποίηση όλων μας στα φλέγοντα θέματα της κλιματικής αλλαγής", δήλωσε η Denise Naguib, Vice President of Sustainability and Supplier Diversity. "Έχουμε την ευθύνη αλλά και την ευκαιρία να διαδώσουμε αυτό το μήνυμα στους εκατομμύρια επισκέπτες και συνεργάτες μας συμμετέχοντας στην Ώρα της Γης και συνεχίζοντας την προσπάθεια καθημερινά μέσω της πλατφόρμας βιωσιμότητας και κοινωνικού αντικτύπου, Serve 360."

Ο κύριος Τιμ Ανανιάδης, Γενικός Διευθυντής και Διευθύνων Σύμβουλος των ξενοδοχείων, υποστηρίζει την παγκόσμια προσπάθεια για την ανάγκη εξοικονόμησης ενέργειας και συμπληρώνει «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που τόσο σε τοπικό επίπεδο όσο και σε παγκόσμιο μέσω της Marriott θα έχουμε την ευκαιρία να συμμετέχουμε για μια ακόμη χρονιά σε αυτή τη τόσο σημαντική δράση για το περιβάλλον μας σε μια κοινή προσπάθεια να ευαισθητοποιηθούμε όλοι απέναντι στην κλιματική αλλαγή και την ανάγκη εξοικονόμησης ενέργειας για το μέλλον του πλανήτη μας.», είπε ο κύριος Τιμ Ανανιάδης, Γενικός Διευθυντής και Διευθύνων Σύμβουλος των ξενοδοχείων.

Τα ξενοδοχεία Μεγάλη Βρεταννία και King George, των οποίων την λειτουργική διεύθυνση έχει η Marriott International, Inc.., είναι ιδιοκτησία της Εταιρείας Ελληνικών Ξενοδοχείων ΛΑΜΨΑ Α.Ε, συμφερόντων του ομίλου Λασκαρίδη.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Market news / «Χρειαζόμαστε περισσότερους Αϊ-Βασίληδες»: Coca-Cola και «Μπορούμε» ενώνουν δυνάμεις για τα Χριστούγεννα

Μαζί με τη ΜΚΟ «Μπορούμε», η Coca-Cola συνεχίζει για 2η χρονιά το έργο της για τη διάσωση και προσφορά εκατομμυρίων μερίδων τροφίμων και συστήνει ξανά τη δράση «Ένα Κυριακάτικο Γεύμα για Όλους».
THE LIFO TEAM
ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για την κάλυψη των εταιρικών αναγκών στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Market news / ΔΕΗ blue: 90 φορτιστές για τις εταιρικές ανάγκες στις εγκαταστάσεις της L'Oréal σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η ΔΕΗ blue επενδύει στην ενίσχυση των λύσεων φόρτισης προς εταιρικούς πελάτες (B2B), καθιερώνοντας την ηλεκτροκίνηση ως την πλέον βιώσιμη επιλογή μετακίνησης.
THE LIFO TEAM