Το Μεγαλύτερο Παιχνίδι Κατά της Φτώχειας

Το Μεγαλύτερο Παιχνίδι Κατά της Φτώχειας Facebook Twitter
Το παιχνίδι είναι εμπνευσμένο από το γνωστό «φιδάκι» των παιδικών μας χρόνων και νικούν οι παίκτες που θα κατακτήσουν στη διάρκεια του παιχνιδιού όλα τους τα δικαιώματα.
0

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Φτώχειας στις 17 Οκτωβρίου, η ActionAid στήνει για 2 μέρες το πιο μεγάλο υπαίθριο παιχνίδι κατά της φτώχειας. Για αυτή τη συμβολική μέρα, πάμε σε έναν ιστορικό χώρο, στην καρδιά της παλιάς Αθήνας, στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου και μέσα από το παιχνίδι γνωρίζουμε πώς μπορούμε να νικήσουμε αυτά που διαχρονικά μας απασχολούν: φτώχεια και αδικία.

Όπως και στη ζωή, έτσι και στο παιχνίδι τα βήματα καθορίζονται από τη ζαριά που θα φέρετε! Όλα τα βήματα έχουν σχέση με τα ανθρώπινα δικαιώματα κι η εξέλιξη είναι απολύτως αβέβαιη...

Το παιχνίδι είναι εμπνευσμένο από το γνωστό «φιδάκι» των παιδικών μας χρόνων και νικούν οι παίκτες που θα κατακτήσουν στη διάρκεια του παιχνιδιού όλα τους τα δικαιώματα. Και όπως και στη ζωή, έτσι και στο παιχνίδι τα βήματα καθορίζονται από τη ζαριά που θα φέρετε! Όλα τα βήματα έχουν σχέση με τα ανθρώπινα δικαιώματα κι η εξέλιξη είναι απολύτως αβέβαιη...

Το Μεγαλύτερο Παιχνίδι Κατά της Φτώχειας Facebook Twitter

Το παιχνίδι έχει έκταση 100 τετραγωνικά μέτρα και κάθε βήμα θα σας στέλνει σε μία διαφορετική χώρα και κόσμο, που κρύβει εκπλήξεις και ανατροπές!

Η κάθε παρτίδα διαρκεί 20 λεπτά και συμμετέχουν ως 12 άτομα. Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Πότε και πού;

  • Σάββατο 15 και Κυριακή16 Οκτωβρίου, από τις 11:00 το πρωί μέχρι τις 6:00 το απόγευμα,
  • Διονυσίου Αρεοπαγίτου και Παρθενώνος (κοντά στην είσοδο Ηρωδείου), στάση μετρό Ακρόπολη
  • είσοδος ελεύθερη
  • Η δράση τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων.
Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM