MindFlow 2020: Ένα ψηφιακό event για την ανάπτυξη των επικοινωνιακών δεξιοτήτων

MindFlow 2020: Ένα ψηφιακό event για την ανάπτυξη των επικοινωνιακών δεξιοτήτων Facebook Twitter
0

Το MindFlow πραγματοποιείται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, πλήρως ανανεωμένο και έτοιμο να σας βοηθήσει να μάθετε πώς μπορείτε να ξεχωρίσετε στα πρώτα σας επαγγελματικά βήματα.

To MindFlow 2020 είναι ένα 15ήμερο ψηφιακό event που έχει ξεκινήσει από τις 21 Σεπτεμβρίου και θα διαρκέσει έως τις 5 Οκτωβρίου έχοντας ως στόχο την πολύπλευρη ανάπτυξη των κοινωνικών και επικοινωνιακών δεξιοτήτων (soft skills), προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία αλληλεπίδρασης με το κοινό μέσω 3 mini Live Event με ομιλίες που θα μεταδίδονται από το Deree – The American College of Greece απευθείας στο YouTube. Παράλληλα όμως με αυτά, μέσα στις 15 μέρες πραγματοποιούνται εξειδικευμένα workshops και πολλά happenings σε πραγματικό χρόνο.

Η φετινή δράση χωρίζεται σε 2 θεματικές εβδομάδες. Η πρώτη με όνομα "Create your Μindset", συμβάλλει στην προετοιμασία της προσωπικότητας για τα πρώτα εργασιακά βήματα μέσω των ομιλιών Communication & Body Language, Innovative Thinking, Project Management, Personal Branding και των 2 εντυπωσιακών CV & LinkedIn Building Workshops.


Ενώ η δεύτερη έχει θεματική "Expand your Business Flow" και στοχεύει στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων που ξεχωρίζουν τα επιτυχημένα στελέχη στον σύγχρονο επαγγελματικό στίβο, με ομιλίες Leadership, Risk Taking και Adaptability, καθώς και με το Sales Simulation Workshop.

MindFlow 2020: Ένα ψηφιακό event για την ανάπτυξη των επικοινωνιακών δεξιοτήτων Facebook Twitter

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία του ThinkBiz, του πρώτου φοιτητικού συλλόγου επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα που πραγματοποιείται με την ευγενική υποστήριξη της ΕΥ ως Gold Sponsor, της Dia Gerontoudi και του ATHEXGroup ως Major Sponsors, της Entersoft και της PepsiCo ως Bronze Sponsors, του Deree – The American College of Greece ως Hosting Partner, της .seize ως Strategic Partner, του e-food και του Big Bad Wolf ως Food Partners, της ZERDESIGN και της EPAPHY TECHNOMARKETING HUB ως Key Partners.

Με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους στηρίζουν τη δράση επίσης οι εταιρείες Collegelink ως Educational Partner, Κλειδάριθμος και Lifegreen ως Major In Kind Sponsors αλλά και οι Frezyderm, PepsiCo με τα προϊόντα Doritos, Nestle με τα προϊόντα Fitness και Maggi, Krocus Kozanis Product, Maped Hellas, Mars, Erre Due, Unismack, Kalliston Olive, Bariamis sweets και Terra Creta ως In Kind Sponsors.

Το MindFlow έχει ήδη ξεκινήσει και έχει υποσχεθεί να δώσει μια αξέχαστη ψηφιακή εμπειρία στους συμμετέχοντες του, προσφέροντας μια διαφορετική και συνάμα καινοτόμα ματιά στα soft skills.

Μάθετε πρώτοι όλες τις λεπτομέρειες και το πρόγραμμα του event σε αυτό το link, αλλά επισκεφτείτε και τη σελίδα του ThinkBiz στο Facebook και στο Instagram, ώστε να μάθετε όλες τις εξελίξεις.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM