Από το 2013, ο Throup συνεργάζεται με τη G-Star για μια σειρά από projects. Εκτός από την ανάπτυξη νέων μεθόδων στο 3D σχεδιασμό denim, όπως το πρόσφατο λανσάρισμα του «Staq» 3D τζιν, ο Throup συμμετείχε στην ανάπτυξη και τη δημιουργία του concept για το κατάστημα-ναυαρχίδα του Λονδίνου στην Oxford Street. Η πρόσφατη παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια «Τι είναι RAW;» πραγματοποιήθηκε υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Throup, με αποτέλεσμα η μετάβασή του από σύμβουλος σε Καλλιτεχνικός Διευθυντής να αποτελεί φυσική συνέχεια.
Τον περασμένο Ιούνιο, ο καλλιτέχνης και σχεδιαστής παρουσίασε την πρώτη του συλλογή για τη G-Star κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Ανδρικής Μόδας στο Παρίσι με τίτλο «RAW Research», η οποία δημιουργήθηκε στο εργαστήριο καινοτομίας της G-Star. Το εργαστήριο που δημιούργησε και διευθύνει ο Throup βρίσκεται στις κεντρικές εγκαταστάσεις της G-Star στο Άμστερνταμ, την πόλη που σύντομα θα γίνει μόνιμη κατοικία του σχεδιαστή, ο οποίος αυτή τη στιγμή εδρεύει στο Λονδίνο.
Σε συνεργασία με το στούντιό του, “Α.Τ. Studio”στο Λονδίνο, ο Throup θα συνεχίσει να διευθύνει και να αναπτύσσει το δικό του brand ανδρικής ένδυσης “New Object Research”. Υπάρχει μια μοναδική σύνδεση μεταξύ της G-Star και του Throup, καθώς μοιράζονται τις ίδιες σχεδιαστικές αξίες, οι οποίες έχουν τις ρίζες τους στην καινοτομία και την ανάπτυξη των 3D κατασκευών. “Αυτή η κοινή φιλοσοφία μας ήταν που με ώθησε αρχικά προς το brand”, δηλώνει ο Throup. “Όταν γνώρισα για πρώτη φορά τη G-Star, εντυπωσιάστηκα από το DNAτης που ήταν εξολοκλήρου εστιασμένο στο προϊόν καθώς και τη δημιουργική της προσέγγιση στο σχεδιασμό”.
Αναμφισβήτητα ο Throup αποτελεί την ιδανικότερη επιλογή για να μεταδώσει το ήθος του brand μέσω των συνεχών πειραματισμών στις 3D κατασκευές. Η G-Star προσδοκεί στην κατάκτηση νέων στόχων και καινοτομιών στα ντένιμ μαζί με το νέο της Καλλιτεχνικό Διευθυντή, Aitor Throup.
σχόλια