Ο Όμιλος ΟΤΕ μας ταξιδεύει σε έναν Καλύτερο Κόσμο

Ο Όμιλος ΟΤΕ μας ταξιδεύει σε έναν Καλύτερο Κόσμο Facebook Twitter
0

Περισσότεροι από 1,2 εκατομμύρια συνάνθρωποί μας, όλων των ηλικιών, σε όλη τη χώρα, επωφελήθηκαν από την κοινωνική συνεισφορά του Ομίλου ΟΤΕ  μέσα στο 2015. Με το πιο αναπτυγμένο και γρήγορο δίκτυο επικοινωνίας και συμμάχους εργαζόμενους και  πελάτες, ο Όμιλος ΟΤΕ κατάφερε να πετύχει κορυφαίες επιδόσεις σε θέματα εταιρικής υπευθυνότητας, αποδεικνύοντας ότι η βιώσιμη ανάπτυξη είναι στο DNΑ του.

 

Πέρα όμως από τους αριθμούς, για τον Όμιλο ΟΤΕ στο επίκεντρο βρίσκεται ο άνθρωπος και η ιστορία του. Αυτές τις ιστορίες, ατόμων και ομάδων που προσπαθούν και διεκδικούν έναν Καλύτερο Κόσμο, επέλεξε να διηγηθεί.

Σε έναν Κόσμο όπου όλοι και όλα έχουν σημασία. Όπου τα παιδιά ζουν με ασφάλεια και οι άνθρωποι τρίτης ηλικίας έχουν ευκαιρίες στις ανέσεις της ψηφιακής εποχής. Εκεί όπου η τεχνολογία είναι σύμμαχος για την ανάπτυξη του επαγγελματία. Εκεί όπου οι δράσεις αναδεικνύουν το Περιβάλλον  και η ανακύκλωση εξαφανίζει τη λέξη «απορρίμματα».

Αυτός ο Κόσμος είναι εφικτός και μπορείτε να το διαπιστώσετε μέσα από το σύγχρονο διαδραστικό website. Με πολλαπλά εργαλεία όπως  video, interactive infographics και social media buttons με ready to share περιεχόμενο, μπορείτε να περιηγηθείτε εύκολα και γρήγορα στον Καλύτερο Κόσμο, να ταξιδέψετε σε αυτόν, να αξιολογήσετε, να προτείνετε…

Γιατί όταν μοιράζεσαι το καλό, μεγαλώνει!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Επιχειρείν/Market / Eurelectric: Ανακαλύψτε την ευελιξία των ηλεκτρικών οχημάτων για να εξοικονομήσετε χρήματα για τους πελάτες και να βελτιστοποιήσετε το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας

Ένας ιδιοκτήτης ηλεκτρικού οχήματος στην Ευρώπη θα μπορούσε να εξοικονομήσει από €450 έως €2.900 ετησίως, αξιοποιώντας τόσο την έξυπνη όσο και την αμφίδρομη φόρτιση – σύμφωνα με μια νέα μελέτη της Eurelectric-EY.
THE LIFO TEAM
50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM