Οδηγός επιβίωσης για Black Friday

Οδηγός επιβίωσης για Black Friday Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Boys and Girls, πλησιάζει Black Friday. Μπορεί ήδη η αγορά να έχει γεμίσει από τα πόστερ των 15ημερων εκπτώσεων αλλά η αποκορύφωσή τους είναι η μαύρη που μόνο μαύρη δεν είναι Παρασκευή.

Οπότε πριν σηκώσετε μανίκια και μπατζάκια, γυμνάσετε ακροδάχτυλα το νου σας. Η μισή δουλειά γίνεται πριν. Όπως κάθε επιτυχημένο event, έτσι και αυτό το καταναλωτικό Friday day πάρτι θέλει τη σωστή προετοιμασία.

Για αυτό μικροί μου πρωταθλητές ακολουθούμε τα σωστά βήματα για να μην μας πάρει (τ)η μπάλα και κλαίμε στη λήξη.

1ο.

Τσεκάρουμε το budget μας. Επειδή λογικό είναι να ξεμυαλιστούμε και ενώ πάμε για κινητό να γυρίσουμε με δεύτερη καφετιέρα, φτιάχνουμε λίστα. Τι χρειαζόμαστε, τι θέλαμε αλλά έπεφτε κομματάκι ακριβό, τι είναι λίγο πριν το θάνατο/τελευταίο ασπασμό.

Οδηγός επιβίωσης για Black Friday Facebook Twitter

2ο.

Ένας σωστός shopper ξέρει την αγορά. Ξέρει πού μπορεί να βρει κάτι και σε ποια τιμή. Αυτό σημαίνει μια έρευνα αγοράς για να μην μας πιάσουν κότσους. Βασικό εργαλείο το διαδίκτυο, που σημαίνει κάνουμε μια έρευνα και σημειώνουμε τιμές. Οι πιο προχωρημένοι φτιάχνουν wishlists για να έχουν εικόνα κάθε στιγμή και όχι μόνο: μπορούν να λαμβάνουν ενημερώσεις για τις διακυμάνσεις των τιμών τους.

3ο.

Σύμμαχος καλός επίσης τα newsletters, τα οποία ενημερώνουν ώρες πριν για όσα θα παίξουν στο Black Friday για να τα τσιμπήσετε πρώτοι. Θυμηθείτε τι είχε κάνει το Πλαίσιο πέρσι και που θα επαναλάβει φέτος. Για αυτό μείνετε συντονισμένοι.

Οδηγός επιβίωσης για Black Friday Facebook Twitter

4ο.

Επειδή κολλημένοι με την μπάλα, είτε πρόκειται για τεχνολογία, είτε για ένδυση υπάρχουν πολλοί, σημαίνει ότι η μέρα αυτή θα είναι μεγάλη. Οι shoppers ξέρουν  ότι πρέπει να είναι ξεκούραστοι, να βάλουν τα καλά τους αθλητικά, το καλό τους το χαμόγελο και να αλωνίσουν φυσική παρουσία ή και ηλεκτρονικά για να χτυπήσουν τις καλύτερες ευκαιρίες. Καλοί μου φίλοι, το νου σας, να έχετε φορτισμένα κινητά και powerbanks. Σκέψου να παίξει last call για την action camera που ζαχαρώνεις εδώ και δύο χρόνια και να μείνεις από μπαταρία. Fail και πάλι fail. Οπότε εμείς και οι smart συσκευές μας, επειδή είμαστε smart, έχουμε γεμίσει όλοι full τις μπαταρίες μας.

Οδηγός επιβίωσης για Black Friday Facebook Twitter

5ο.

Αν και δεν είναι ακριβώς βήμα, μπορεί να αποδειχτεί ο κρυφός σου άσσος στο μανίκι. Ctrl +F5. Ο συνδυασμός αυτών των πλήκτρων μπορεί να σε βάλει μια πίστα μπροστά από τους λοιπούς online shoppers. Οι τιμές αλλάζουν άλλωστε κάθε λεπτό, χτύπα το και χτύπησέ τες. Και αν σε συνεπάρει αυτό το real game και, από τη χαρά σου που πρόλαβες την dream 55 TV σου στη μισή τιμή, το κάνεις κιθάρα και το σπάσεις στη σκηνή του δωματίου σου… από πληκτρολόγια γεμάτη η αγορά και σε καλές τιμές, ειδικά αυτή τη μέρα.

Αν είστε συνεπείς στα παραπάνω, είστε στο σωστό δρόμο να ξυπνήσετε το Σάββατο και να μην αναρωτιέστε πως βρέθηκε το πολυμίξερ στο κομοδίνο. Η επομένη θα είναι η μέρα της ξεκούρασης που θα χαρείτε τα νέα σας αποκτήματα και θα τα καλωσορίσετε στο σπιτικό σας. Γιατί οι έξυπνες αγορές σημαίνει πράγματα σε πολύ καλές τιμές που εξυπηρετούν πραγματικές ανάγκες και μακροχρόνιες επιθυμίες.

Ξεκινάμε λοιπόν να φτιάχνουμε τη wish list και να γραφτούμε στα newsletters του Πλαισίου και λοιπών sos, που θα μας σφυρίξουν στο αφτί τις μεγάλες προσφορές, πριν το πάρουν χαμπάρι οι υπόλοιποι.

Καλή μας Black Friday!

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM