Με ένα δεύτερο εξίσου κωμικό αλλά και δυναμικό video συνεχίζει την καμπάνια της η Nobacco για το ηλεκτρονικό κάπνισμα.
Το δεύτερο video της NOBACCO που κάνει το γύρο του διαδικτύου διακωμωδεί τον πανικό που καλλιεργείται για το ηλεκτρονικό τσιγάρo.
Αυτή τη φορά η NOBACCO αγγίζει το θέμα της απαγόρευσης της μελιτζάνας από τους δημόσιους χώρους. Με αυτόν τον εύστοχο και ιδιαιτερα κωμικό τρόπο επέλεξε η η εταιρία να δώσει την δική της απάντηση σχετικά με τον πανικό που καλλιεργείται από κάποια μέσα για το άτμισμα και το ηλεκτρονικό τσιγάρο.
Δείτε το δεύτερο video της καμπάνιας:
σχόλια