Όταν η μόδα γίνεται πηγή έμπνευσης

Όταν η μόδα γίνεται πηγή έμπνευσης Facebook Twitter
0

ADVERTORIAL

Η μόδα είναι μια πολύπλευρη μορφή έκφρασης. Έχει να κάνει με την έμπνευση, τη δημιουργία, την αίσθηση των υλικών αλλά και με την παρουσίαση, που αποτελεί από μόνη της μια καλλιτεχνική δημιουργία. Η H&M γνωρίζει πολύ καλά τη μόδα αλλά και όσες πτυχές έκφρασης ξετυλίγονται γύρω από αυτή. Γι' αυτό με αφορμή το λανσάρισμα της νέας συλλογής H&M Studio AW16 δημιούργησε ένα πολύ ενδιαφέρον project όπου τα ρούχα από προϊόν δημιουργίας γίνονται πηγή έμπνευσης.

Οκτώ σημαντικοί Έλληνες φωτογράφοι του Instagram επιλέγουν ανάμεσα στα looks της νέας συλλογής και παίρνοντας αφορμή από τα χρώματα, τα υφάσματα και την εικόνα που αυτά δημιουργούν, στήνουν το σκηνικό που επιθυμούν και φωτογραφίζουν με το δικό τους μοναδικό τρόπο.

Οι εικόνες που προκύπτουν είναι ιδιαίτερες καθώς αποκαλύπτουν όχι μόνο τη διαχρονικότητα αλλά και τη σχεδιαστική ποιότητα των ρούχων. Αποκαλύπτουν επίσης τη δυναμική που κρύβεται πίσω από μια συλλογή η οποία εμπνέει εικόνες και συναισθήματα.
Οι φωτογράφοι του #InstaHMStudio εξηγούν τη δική τους οπτική που οδήγησε στην εικόνα που παρουσίασαν:

Αντιμάντο Παύλος

(@p_addim)

Όταν η μόδα γίνεται πηγή έμπνευσης Facebook Twitter

Τα βράχια είναι τα προβλήματα και το άχγος της καθημερινότητας. Η ψυχική γαλήνη τελικά θα βρεθεί μέσα στον συνδυασμό του ανάλαφρου φορέματος, του διακριτικού αέρα και το μπλέ του ουρανού. Όλα αυτά δένουν με εναν γλυκό τρόπο μαζί με τα χρώματα στην φωτογραφία... Τα κλειστά μάτια συμβολίζουν ακριβώς αυτό.

// pavlos.vsco.co

 


Βαϊνανίδη Μαριλένα

(@spitishoot)

Όταν η μόδα γίνεται πηγή έμπνευσης Facebook Twitter

Μόλις είδα το ρούχο σκέφτηκα πως επειδή είναι πολύ ιδιαίτερο, θα πρέπει να βρεθεί σ' εναν εντελώς ουδέτερο και ψυχρό χώρο και σε απόλυτη ακινησία. Μ' εμπνέουν οι αντιθέσεις και αυτο που μου αρέσει σε μία εικόνα είναι όταν την κοιτάζω να φαντάζομαι οτι βλέπω μια στιγμή απο μια ευρύτερη ιστορία. Το ξεχωριστό ρούχο σε συνδυασμό με τον ουδέτερο χώρο και την ομορφιά της Ιωάννας έγιναν μέρος αυτής της μικρής ιστορίας.

// http://www.marilenavainanidi.com/ http://www.spitishoot.com/

 

Γιωτοπούλου Ειρήνη

(irini_ioto)

Όταν η μόδα γίνεται πηγή έμπνευσης Facebook Twitter

Πηγή έμπνευσης: σύγχρονη αρχιτεκτονική, φως, μινιμαλιστική διάθεση. //  https://irinigiotopoulou.com/

 

 


Leda de Piart

(ledart)

Όταν η μόδα γίνεται πηγή έμπνευσης Facebook Twitter

Έκανα τη φωτογράφηση σε αυτό το άσπρο τοπίο που παραπέμπει στο άσπρο και μπλε των φωτογραφιών μου!

 

 


Μπούγας Σωτήρης

(sotirisbougas)

Όταν η μόδα γίνεται πηγή έμπνευσης Facebook Twitter

Αρμονία μεταξύ θάλασσας και στεριάς, μπλέ-άσπρου, ελληνικού στοιχείου με συνδυασμό μόδας, δημιουργικότητας και ομορφιάς.

 

 


Παπαδόπουλος Δημήτρης

(zeugolator)

Όταν η μόδα γίνεται πηγή έμπνευσης Facebook Twitter

Το αποτέλεσμα της φωτογραφίας είναι μία προσπάθεια να συνδυαστεί το αρχιτεκτονικό στοιχείο (που μου έβγαζε το μακρύ μαύρο φόρεμα) και το στοιχείο της φύσης (λόγω των λεπτομερειών με τα λουλούδια). 

//  https://www.flickr.com/photos/zeugo

Πορφυρόπουλος Γιάννης

(biglebo)

Όταν η μόδα γίνεται πηγή έμπνευσης Facebook Twitter

 

Πηγή έμπνευσης, ο φάρος: από έναν φάρο μπορεί να αλλάξει η οπτική μας για τα πράγματα, η οπτική μας για το φθινόπωρο που έρχεται. Και το φθινόπωρο είναι η εποχή των νέων ξεκινημάτων, της ανανεωμένης διάθεσης και φυσικά, των καινούργιων συλλογών ρούχων

Φιλοπούλου Ιφιγένεια

(teapotgr)

Όταν η μόδα γίνεται πηγή έμπνευσης Facebook Twitter

Η φωτογράφιση αυτή ήταν μια προσπάθεια να ξεφύγουμε από το αστικό τοπίο, η αληθινή πολυτέλεια κρύβεται σε αυτές τις στιγμές που καταφέρνουμε να εκθέσουμε τον εαυτό μας στο αγνό φως. Η φυσικότητα της Ευαγγελίας συνέβαλε στην εναρμόνιση του ανθρώπινου στοιχείου με το περιβάλλον αναδεικνύοντας την κίνηση και τον αέρινο χαρακτήρα του ρούχου.

 

To #InstaHMStudio project είναι μια πολύ δημιουργική ενέργεια αφιερωμένη στους φωτογράφους του Instagram που διαθέτουν μια ιδιαίτερη οπτική και μέσα από την καλλιτεχνική τους ματιά καταφέρνουν να αποδώσουν καλλιτεχνικά τη φιλοσοφία της συλλογής μέσα από οκτώ ξεχωριστές φωτογραφίες υψηλής αισθητικής.

Η συλλογή H&M Studio AW16 θα βρίσκεται σε επιλεγμένα καταστήματα H&M στις 8 Σεπτεμβρίου 2016 καθώς και on-line.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM