Ούζο Πλωμαρίου

Ούζο Πλωμαρίου Facebook Twitter
0

Αλήθεια, εσείς πώς προτιμάτε να απολαμβάνετε το ούζο σας; Σκέτο, με νερό ή πάγο ή ως συστατικό cocktail, στην άνεση του σπιτιού σας, στο βουνό ή στη θάλασσα, με γκιουζλεμέδες, γιαπράκια ή χταπόδι για συνοδευτικό μεζέ; Δώστε τη δική σας απάντηση στα παραπάνω ερωτήματα και μάθετε τι σημαίνει για το χαρακτήρα σας ο τρόπος που προτιμάτε να πίνετε το ούζο σας, μέσα από το νέο διαγωνισμό «Πλωμαρίου Ουζότυπος», που βρίσκεται στον αέρα στη σελίδα Facebook του Ούζου Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου.

Με το motto «Πες μου πώς πίνεις το ούζο σου να σου πω ποιος είσαι», το Ούζο Πλωμαρίου προσκαλεί τους φίλους της σελίδας του να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό και να ανακαλύψουν ενδιαφέρουσες πτυχές της προσωπικότητάς τους, διεκδικώντας ταυτόχρονα δώρα με άρωμα ούζου. Η σχετική εφαρμογή θα βρίσκεται «στον αέρα» για τρεις εβδομάδες, από 8/10 έως και 29/10, και θα αποτελείται από τρεις αυτοτελείς εβδομαδιαίους διαγωνισμούς: Κάθε εβδομάδα οι χρήστες καλούνται να απαντήσουν σε μια απλή ερώτηση σχετικά με το πώς τους αρέσει να απολαμβάνουν το ούζο τους, μαθαίνουν τι λέει αυτό για το χαρακτήρα τους και μπαίνουν στην κλήρωση. Τρεις τυχεροί νικητές κερδίζουν κάθε εβδομάδα από τρεις φιάλες των 700 ml Ούζο Πλωμαρίου και από δύο συλλεκτικές μινιατούρες ούζου των 50 ml.

 

Ό,τι τύπος και αν είστε, όπως και αν συνηθίζετε να πίνετε το ούζο σας, το Ούζο Πλωμαρίου Ισιδώρου Αρβανίτου σίγουρα έχει μία πρόταση που σας ταιριάζει. Μπορεί να είστε μοντέρνος ή παραδοσιακός, να αγαπάτε τη σταθερότητα ή την ευελιξία, να σας ιντριγκάρει το καινούργιο ή να προτιμάτε τα γνώριμα και ήσυχα νερά, σε κάθε περίπτωση είναι βέβαιο ότι το Ούζο Πλωμαρίου είναι εδώ για να χαρίσει και σε σας τη μοναδική εμπειρία του πιο αγαπημένου ελληνικού ποτού, αρκεί να αγαπάτε την αυθεντική απόλαυση και την καλή παρέα.

Λοιπόν, εσείς τι Ουζότυπος είστε; Μπείτε στη σελίδα του Ούζου Πλωμαρίου στο facebook www.facebook.com/ouzoplomari  και ανακαλύψτε το!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM