Στις 22/11 έκανε πρεμιέρα η νέα διαφημιστική καμπάνια του Pedigree® DentaStix®.Η νέα καμπάνια είναι βασισμένη σε ένα απλό δίλημμα "Σκυλομασέλες ή Pedigree DentaStix®»; και παρακολουθώντας την δεν μπορούμε παρά να χαμογελάσουμε !
Με απλό και κατανοητό τρόπο το Pedigree® DentaStix®προβάλλεται ως η καλύτερη λύση* για την ουλίτιδα, ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι 4 στους 5 σκύλους.
Είναι κλινικά αποδεδειγμένο ότι 1 Pedigree® DentaStix®την ημέρα μπορεί να μειώσει έως και 80% το σχηματισμό της πέτρας, ενώ συγχρόνως έχει τέλεια γεύση. Η νέα διαφημιστική καμπάνια του Pedigree® DentaStix®, υλοποιήθηκε από την ΒΒDO Athens σε συνεργασία με την εταιρία παραγωγών Stefi,
Ακούγονται με σειρά εμφάνισης ο αγαπημένοι ηθοποιοί Φάνης Μουρατίδης ως διαφημιστής των «Σκυλομασέλων» και ο Αλέξης Γεωργούλης, ο οποίος δανείζει τη φωνή του στο σκύλο πρωταγωνιστή της καμπάνιας.
*μετά το καθημερινό βούρτσισμα των δοντιών των σκύλων
σχόλια