Η Lidl Ελλάς, στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας που ακολουθεί, συμμετέχει στην Παγκόσμια Ημέρα Κατά της Πλαστικής Σακούλας, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά πως πρωτοστατεί στη μάχη για την προστασία του περιβάλλοντος.
Την Παρασκευή 3 Ιουλίου με αγορές άνω των 20€ από τα καταστήματά της και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, η Lidl Ελλάς χαρίζει στους καταναλωτές μία πάνινη τσάντα πολλαπλών χρήσεων, δίνοντας το έναυσμα για τον αγώνα κατά του πλαστικού.
Η ενέργεια αυτή αποτελεί μέρος του REset Plastic, της διεθνούς στρατηγικής του ομίλου Schwarz για το πλαστικό και συγκεκριμένα ανήκει στο πεδίο δράσης REduce για τη μείωση χρήσης πλαστικού όπου είναι εφικτό και βιώσιμο.
O όμιλος Schwarz με την πρωτοβουλία REset Plastic, στην οποία συμμετέχει και η Lidl Ελλάς, έχει αναπτύξει μια ολιστική στρατηγική που περιλαμβάνει πέντε τομείς δράσης. Έτσι μειώνεται η χρήση του πλαστικού και κλείνει ο κύκλος στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας.
Τα πεδία δράσης της πρωτοβουλίας REset Plastic είναι τα εξής:
REduce / Μείωση
Μείωση χρήσης πλαστικού όπου είναι εφικτό και βιώσιμο
REdesign / (Επανα)σχεδιασμός
(Επανα)σχεδιασμός προϊόντων ώστε να είναι ανακυκλώσιμα και να κλείνει ο κύκλος στο πλαίσιο της κυκλικής οικονομίας
REcycle / Ανακύκλωση
Συλλογή, διαλογή, ανακύκλωση και κλείσιμο του κύκλου ζωής των πρώτων υλών
REmove / Απομάκρυνση
Υποστήριξη εκστρατειών απομάκρυνσης πλαστικών απορριμμάτων από το περιβάλλον
REsearch / Έρευνα
Επενδύσεις στην έρευνα και ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων και ενημέρωση για την ανακύκλωση και την προστασία των φυσικών πόρων
Η δέσμευσή της εταιρίας στα ζητήματα της κλιματικής αλλαγής όπως και στα ειδικότερα ζητήματα προστασίας του περιβάλλοντος, είναι δεδομένη. Στο πλαίσιο αυτό η εταιρία μέχρι το 2025 έχει δεσμευθεί για 20% λιγότερο πλαστικό στις συσκευασίες προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και στοχεύει στο μέγιστο ανακυκλώσιμες συσκευασίες στο 100% των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας της.
Η Lidl Ελλάς, με αίσθημα ευθύνης, δεν σταματά να δίνει μάχη για τον πλανήτη μας, για το περιβάλλον, για τις μελλοντικές γενιές. Γιατί σε όλους αξίζει ένα καλύτερο αύριο.
Μάθετε περισσότερα για τη στρατηγική REset Plastic εδώ.
σχόλια