Playmobil play & give: Επιστρέφει για 8η χρονιά για να αναδείξει την αξία του νονού και της νονάς

Playmobil play & give: Επιστρέφει για 8η χρονιά για να αναδείξει την αξία του νονού και της νονάς Facebook Twitter
0

Έχοντας φτάσει επιτυχώς στον 8ο χρόνο του, το κοινωνικό πρόγραμμα PLAYMOBIL play & give αποτελεί πλέον έναν θεσμό για την οικογένεια της PLAYMOBIL Hellas, ο οποίος συνεχίζει να προσφέρει το πολύτιμο του έργο στα παιδιά που το έχουν ανάγκη. Τη φετινή χρονιά παρουσιάζει 2 νέες συλλεκτικές φιγούρες, οι οποίες έχουν ως στόχο να υπενθυμίσουν και να αναδείξουν τον σημαντικό ρόλο του νονού και της νονάς στην ανατροφή του παιδιού μέσα στον κύκλο της ελληνικής οικογένειας.

Η PLAYMOBIL Hellas, αναγνωρίζοντας την ιδιαίτερη θέση που κατέχει ο νονός και η νονά στην οικογενειακή παράδοση του τόπου μας, δημιούργησε τις νέες φιγούρες για να υπογραμμίσει την αξία και τη συνεισφορά τους στα παιδιά σε ολόκληρη τη ζωή τους! Είναι, άλλωστε, αυτοί που βρίσκονται πάντα στο πλευρό των παιδιών, διαμορφώνουν με σεβασμό και αγάπη την προσωπικότητα τους, ενώ αποτελούν μέρος των αξέχαστων, οικογενειακών τους αναμνήσεων.

Τι σημαίνει όμως νονός & νονά στην ελληνική κοινωνία;

Προκειμένου να αναδειχθεί ο ξεχωριστός τους ρόλος, η PLAYMOBIL Hellas σε συνεργασία με την aboutpeople πραγματοποίησε τον Οκτώβριο έρευνα κοινής γνώμης, σε άτομα ηλικίας 20 έως 50 ετών, πανελλαδικά με ηλεκτρονικές συνεντεύξεις, μέσα από την οποία σκιαγραφείται η στενή σχέση των Ελλήνων με τους νονούς και τις νονές τους και τελικά επισφραγίζεται η πολύτιμή τους συμβολή στην ανατροφή του παιδιού.

Fun Fact: Μόνο 4 στους 10 Έλληνες που ανήκουν στο ηλικιακό γκρουπ 20-50 είναι νονοί. Από αυτούς, μόνο το 30% έχει βαφτίσει πάνω από ένα παιδί.

Και η απάντηση στην ερώτηση: Ποιος ζητάει να βαφτίσει το παιδί; Οι γονείς ή οι ενδιαφερόμενοι νονοί;

Το 60% θεωρεί ότι οι γονείς ζητάνε στους νονούς να βαφτίσουν το παιδί τους και μάλιστα με βασικό κριτήριο (74%) τη στενή φιλία.

Playmobil play & give: Επιστρέφει για 8η χρονιά για να αναδείξει την αξία του νονού και της νονάς Facebook Twitter

Ακόμα μερικά ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας:

  • 6 στους 10 νονούς βλέπουν το βαφτιστήρι τους κάθε μήνα!
  • 7 στους 10 είναι κατηγορηματικοί: η κυριότερη υποχρέωση των νονών είναι προσφορά συμβουλών στα πνευματικά τους παιδιά.
  • Μόνο 25% των νονών θεωρούν την αγορά δώρων βασική υποχρέωση προς τα βαφτιστήρια τους.
  • 7 στους 10 πιστεύουν ότι η σχέση νονών και πνευματικών παιδιών διαρκεί μία ζωή.

Και βέβαια κάθε νονός που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να διαβάσει και το αντίστοιχο παραμύθι στο βαφτιστήρι του. Γι' αυτό η PLAYMOBIL Hellas παρουδιάζει το 6ο παραμύθι PLAYMOBIL play & give "Τι είναι νονά; Και τι νονός;", αφιερωμένο στους σκοπούς του συλλόγου ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ, προσφορά του συγγραφέα Αντώνη Παπαθεοδούλου με τη φροντίδα των Εκδόσεων ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ. Ένα βιβλίο για αυτούς που βρίσκονται πάντα στο πλευρό των παιδιών, διαμορφώνουν με αγάπη την προσωπικότητά τους και δημιουργούν αξέχαστες, οικογενειακές αναμνήσεις.

Το παραμύθι είναι κατάλληλο για παιδιά 4-8 ετών και διανέμεται δωρεάν σε σχολεία, παιδικούς σταθμούς, νηπιαγωγεία, ΣΓΚ (Σύλλογοι Γονέων & Κηδεμόνων) και στο PLAYMOBIL FunPark.

Οι φιγούρες PLAYMOBIL play & give κυκλοφορούν αποκλειστικά για την ελληνική αγορά, σε όλα τα καταστήματα παιχνιδιών, μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Περισσότερες πληροφορίες για το Πρόγραμμα και το παραμύθι PLAYMOBIL play & give μπορείτε να βρείτε στο https://www.playmobil.gr και στην κοινότητα της PLAYMOBIL στο Facebook https://www.facebook.com/PlaymobilHellas.

Όπως κάθε χρόνο, μέρος των εσόδων θα διατεθεί για την ενίσχυση των σκοπών του Συλλόγου «ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ».

Playmobil play & give: Επιστρέφει για 8η χρονιά για να αναδείξει την αξία του νονού και της νονάς Facebook Twitter
Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM