ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

#poiaAmstel?

#poiaAmstel? Facebook Twitter
0

#poiaAmstel? Facebook Twitter

 

#poiaAmstel? Τολμάει να ρωτήσει η Amstel στη νέα της καμπάνια, δίνοντας το βήμα σε δυο νέους που αγαπούν τη μπίρα και φιλοδοξούν να φτιάξουν τη δική τους. Με χιούμορ, δημιουργικότητα αλλά και αυτοσαρκασμό, η μάρκα εμπνέεται από τους νέους που επιχειρούν να δοκιμάσουν καινούργια πράγματα και μας παρακινεί να κάνουμε όνειρα και να τα κυνηγάμε, ενώ ταυτόχρονα μας θυμίζει ότι η ζυθοποίηση είναι μια πραγματική τέχνη!

Μέσα από τη νέα της καμπάνια , η Amstel μιλάει με χιούμορ στους ανθρώπους που αγαπάνε την μπίρα, αγκαλιάζει την Do-Ιt-Yourself τάση και αναγνωρίζει... ότι κάθε αρχή και δύσκολη!

«Κάθε αρχή και δύσκολη» μας λέει εμμέσως η Amstel, παρουσιάζοντας τους δύο νέους να αντιμετωπίζουν προκλήσεις στην αρχή της προσπάθειάς τους, αφήνοντας όμως παράλληλα και όλες τις πιθανότητες ανοιχτές! Δίνει έτσι το σύνθημα να συνεχίζουμε την προσπάθεια και να μην το βάζουμε κάτω μέχρι να πραγματοποιήσουμε τα όνειρά μας, όποιες και αν είναι οι αρχικές δυσκολίες.

#poiaAmstel? Facebook Twitter

Το #poiaAmstel είναι η τολμηρή πλευρά της Amstel, εκείνη που παραμένει πάντα ανήσυχη και στηρίζει την εφευρετικότητα. Η νέα καμπάνια αποτελείται από μία σειρά πρωτότυπων διαφημιστικών ταινιών, που θα συνεχίζουν η μία την άλλη, αλλά και διαδραστικών ενεργειών που μας προδιαθέτουν για... ανατρεπτικές εξελίξεις. Μείνετε συντονισμένοι!

#poiaAmstel #dreamBig


Αυτή που αγαπά τα νέα ξεκινήματα –  όσο δύσκολα κι αν είναι – κι όσους τολμούν να αγκαλιάσουν νέες προκλήσεις, με χιούμορ και αυτοσαρκασμό.

#poiaAmstel? Facebook Twitter

Η συνέχεια επί της οθόνης…

 

- #  -

0

ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM