RAY-BAN RAW SOUNDS

RAY-BAN RAW SOUNDS Facebook Twitter
0

Συμβαίνει σπάνια να συνεργάζονται σε ένα μοναδικό, πρωτότυπο πρόγραμμα  θρύλοι της ροκ και νέα συγκροτήματα.

Η Ray-Ban και ο Johnny Marr, μουσικός θρύλος της δεκαετίας του ‘80, παρουσιάζουν το RAY-BAN RAW SOUNDS: ένα πρωτότυπο μουσικό πρόγραμμα που βλέπει τον μυθικό κιθαρίστα από το Μάντσεστερ να συνεργάζεται με τα νέα ταλέντα της διεθνούς σκηνής  Best Coast, Mona, Au Revoir Simone και Tom Vek για να δώσουν ζωή σε ένα εξαιρετικό μελωδικό πείραμα. Εμπνευσμένο από τις Strategie Oblique[1] των  Eno και Schmidt, το αποκλειστικό πρόγραμμα RAY-BAN RAW SOUNDS προκαλεί κάποιους από τους σύγχρονους καλλιτέχνες  -τους Best Coast, Mona, Au Revoir Simone και Tom Vek – να συνθέσουν ένα τραγούδι αντλώντας έμπνευση από πέντε στοιχεία που επέλεξε και επεξεργάστηκε ο κιθαρίστας των The Smiths.

Τα πέντε στοιχεία που επέλεξε ο Johnny Marr και στα οποία στη συνέχεια κάθε συγκρότημα βασίστηκε για τη δημιουργία ενός μουσικού κομματιού ακολουθώντας το δικό του προσωπικό  ύφος, είναι: -ένα ποίημα με τίτλο I Know The Radiant City, γραμμένο από τον Johnny Marr·

-ένα παράθεμα του διάσημου γερμανού φιλόσοφου Σίλερ·

-ένα βίντεο του Johnny Marr που παίζει  ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο στην κιθάρα, με τίτλο Strum and Drang·

-μια φωτογραφία με τίτλο Now Look! που έβγαλε ο Johnny Marr και απεικονίζει δύο φίλους να  μαγνητοσκοπούν και να φωτογραφίζουν ο ένας τον άλλον·

- Ένας χάρτης του Lower East Side της Νέας Υόρκης.

Στο παρελθόν η Ray-Ban έχει συνεργαστεί με δεκάδες καλλιτέχνες που ενσαρκώνουν αυτό το πνεύμα, από θρύλους της ιστορίας της μουσικής έως καταξιωμένους πρωταγωνιστές του σήμερα και ανερχόμενους μελλοντικούς καλλιτέχνες.  Η επιλογή του Johnny Marr ως επιμελητή αυτού του μοναδικού μουσικού πειράματος , βασισμένου στη μουσική και στη δημιουργικότητα,  φανερώνει τη φιλοδοξία αυτού του προγράμματος.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM