Για πέμπτη συνεχή χρονιά το περιοδικό Marketing Week διοργανώνει το Social Media Conference, το μεγαλύτερο ελληνικό συνέδριο, αποκλειστικά για το Marketing στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το συνέδριο, το οποίο πραγματοποιείται τη Δευτέρα, 30 Μαρτίου στο Συνεδριακό Κέντρο ΔΑΪΣ, θα φιλοξενήσει διακεκριμένους ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό και θα εξετάσει τα διαφορετικά χαρακτηριστικά των κοινωνικών δικτύων και τις διαφορετικές δυνατότητες που δίνει το καθένα σε διαφημιστές και marketers. Παράλληλα, θα γίνουν παρουσιάσεις και συζητήσεις σχετικά με το πώς διαμορφώνονται τα Social Media και το τι μέλλει γενέσθαι στο ελληνικό και διεθνές τοπίο.
Ο επικεφαλής του παγκόσμιου διαφημιστικού δικτύου της Leo Burnett για τα Social Media και το Mobile, James Kirkham θα βρεθεί στην Ελλάδα για να μοιραστεί με το κοινό του συνεδρίου τις εκτιμήσεις του για το μέλλον των κοινωνικών δικτύων. Ανάμεσα στα παραδείγματα που θα παρουσιάσει είναι η πολυβραβευμένη καμπάνια ‘Like A Girl’ που δημιούργησε η Leo Burnett για λογαριασμό της Always. Το ‘Like A Girl’ έγινε viral, αγαπήθηκε από το κοινό σε όλο τον κόσμο και τιμήθηκε με σπουδαία βραβεία.
Η LEGO ανακηρύχθηκε πρόσφατα το πιο ισχυρό brand παγκοσμίως και οφείλει αυτόν τον τίτλο, μεταξύ άλλων, και στην παρουσία της στα Social Media. Η Ελένη Καραμαλέγκου, μέλος του Social Media Team της εταιρείας στο Λονδίνο, θα παρουσιάσει τη στρατηγική της LEGO στα κοινωνικά δίκτυα και θα εξηγήσει πώς αυτά συμβάλλουν στη διατήρηση και την ενδυνάμωση του ενός τόσο ισχυρού brand name.
Ακόμη, θα παρουσιαστεί το case study της KLM, μίας από τις εταιρίες με την πιο έντονη και αποτελεσματική παρουσία στα Social Media. Ο υπεύθυνος της social στρατηγικής της εταιρείας, Polle de Maagt θα μιλήσει για τα βήματα που ακολούθησε η εταιρεία και θα αποκαλύψει τα διδάγματα που μπορούν να χρησιμεύσουν ως οδηγός για τους marketers που επιθυμούν να διαφοροποιηθούν στο χώρο των Social Media.
Ακόμη, ο Laurence Hebberd, Senior Account Manager της διαφημιστικής Link Humans, θα αναλύσει τις δυνατότητες που δίνει στους marketers το LinkedIn. Το κορυφαίο επαγγελματικό κοινωνικό δίκτυο έχει σημειώσει εντυπωσιακή άνοδο το τελευταίο διάστημα, καθώς δίνει στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να προωθήσουν το προφίλ τους ως εργοδότες, αλλά και την εταιρική τους εικόνα.
Τέλος, η εταιρεία Unmetric θα παρουσιάσει τα πλεονεκτήματα του Social Media Competitive Analysis, το οποίο κερδίζει έδαφος και αναδεικνύεται σε πολύτιμο εργαλείο για τα στελέχη της αγοράς που καταστρώνουν και υλοποιούν στρατηγικές σε πολλά δίκτυα ταυτοχρόνως και χρειάζεται να γνωρίζουν ανά πάσα στιγμή την απόδοσή τους ανά κοινωνικό δίκτυο, αλλά και σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Οι διεθνείς ομιλητές του συνεδρίου θα πλαισιωθούν από τους σημαντικότερους εκπροσώπους της ελληνικής αγοράς, οι οποίοι θα παρουσιάσουν χαρακτηριστικές δουλειές τους, αλλά και συμπεράσματα που έχουν εξαγάγει από το χώρο των Social Media. Ανάμεσα στις εταιρείες που θα συμμετάσχουν με ομιλίες στο συνέδριο είναι οι Avakon+, Gravity The Newtons, Ogilvy One Worldwide Athens, Socialab, UM Greece, Valuecom, White Space και Spin Communications.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους ομιλητές και το πρόγραμμα του συνεδρίου, επισκεφθείτε τo www.socialmediaconference.gr.
σχόλια