Σταθερή η άνοδος για την αγορά της online ασφάλισης αυτοκινήτου

Σταθερή η άνοδος για την αγορά της online ασφάλισης αυτοκινήτου Facebook Twitter
Την ανάγκη του καταναλωτή να αναζητά, να συνάπτει, να πληρώνει και τελικά να αποκτά το πιο ανταγωνιστικό ασφαλιστικό συμβόλαιο από την άνεση του σπιτιού του καλύπτει η Alpha Bank.
0

ADVERTORIAL

Το 2017 περίπου 3,5 εκατομμύρια Έλληνες αγόρασαν μέσω Διαδικτύου προϊόντα και υπηρεσίες, συνολικής αξίας € 4,5-€5 δισ., από € 4 δισ. το 2016, σύμφωνα με στοιχεία του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ανάμεσα στις κατηγορίες με σταθερή άνοδο στις online πωλήσεις τα τελευταία χρόνια είναι οι ασφάλειες αυτοκινήτου, καθώς η αγορά της online ασφάλισης κερδίζει σταθερά οπαδούς και στη χώρα μας.


Την ανάγκη του καταναλωτή να αναζητά, να συνάπτει, να πληρώνει και τελικά να αποκτά το πιο ανταγωνιστικό ασφαλιστικό συμβόλαιο από την άνεση του σπιτιού του καλύπτει η Alpha Bank, απαντώντας, ταυτόχρονα, στην επιθυμία του για ένα ηχηρό και αξιόπιστο όνομα στον χώρο της ασφάλισης.

Ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των καταναλωτών, η Τράπεζα, σε συνεργασία με την AXA Ασφαλιστική, ανασχεδίασε πλήρως την πλατφόρμα http://www.alphasafeauto.gr, εξελίσσοντάς την σε αποκλειστικό κανάλι πώλησης προγραμμάτων ασφάλισης αυτοκινήτου.

Πρόκειται για δύο νέα προγράμματα ασφάλισης αυτοκινήτου, τα «Alpha Safe Auto Regular» και «Alpha Safe Auto Value», τα οποία παρέχονται σε ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή, μαζί με το υφιστάμενο προϊόν «Alpha Safe Auto Plus». Με την ολοκλήρωση του ανασχεδιασμού της πλατφόρμας, η όλη διαδικασία για τη σύναψη ενός ασφαλιστηρίου γίνεται με ελάχιστα «κλικ».

Το μόνο που δεν άλλαξε στη στρατηγική της Alpha Bank είναι η ποιοτική προστασία, η φιλική εξυπηρέτηση, η επαγγελματική αντιμετώπιση σε κάθε αίτημα σχετικά με την κάλυψη και, φυσικά, η γρήγορη και δίκαιη αποζημίωση.


Συνολικά, η όλη διαδικασία της online ασφάλισης διαρκεί μόνο 5 λεπτά και περιλαμβάνει τέσσερα βασικά βήματα, ενώ το πρόγραμμα ασφάλισης «Alpha Safe Auto» προσφέρεται με ιδιαίτερα ανταγωνιστικά ασφάλιστρα, στην πλειοψηφία των περιπτώσεων χαμηλότερα από τον βασικό ανταγωνιστή.

Ο πελάτης αρχικά συμπληρώνει τους όρους που επηρεάζουν την τιμολόγηση, όπως για παράδειγμα τα κυβικά του οχήματος, το μοντέλο κ.ο.κ., και λαμβάνει την τιμή του ασφάλιστρου. Στη συνέχεια, εφόσον ενδιαφέρεται, προχωρά με τη συμπλήρωση των προσωπικών του στοιχείων.


Μία από τις καινοτομίες της όλης διαδικασίας είναι η ευκολία και η ευελιξία κατά τον τρόπο πληρωμής του προγράμματος, καθώς παρέχεται ως επιλογή η δυνατότητα εξαμηνιαίας συχνότητας πληρωμής, πέραν της ετήσιας, με οποιαδήποτε κάρτα, ανεξαρτήτως συνεργαζόμενης τράπεζας. Για εκείνους που θα επιλέξουν την ετήσια καταβολή ασφαλίστρων παρέχεται έκπτωση 12%, ενώ η χρήση πιστωτικής κάρτας παρέχει τη δυνατότητα άτοκων μηνιαίων δόσεων.


Σε επίπεδο τιμολόγησης, υπάρχουν και άλλα «ατού», που διαφοροποιούν την Alpha Bank από τον ανταγωνισμό, όπως μείωση του ασφαλίστρου από 10% έως και 20% στους οδηγούς που διανύουν έως 7.500 χλμ. το χρόνο, έως και 10% έκπτωση στην ανανέωση και έκπτωση επιβράβευσης 7,5% σε κατόχους ασφάλισης κατοικίας στην AXΑ.


Πάντως, και οι πελάτες της Τράπεζας μπορούν να έχουν επιπλέον οφέλη, καθώς προβλέπεται loyalty εκπτωτικό σχήμα, με τη δυνατότητα εξαργύρωσης Bonus Πόντων για την εξόφληση ακόμη και του συνόλου των ασφαλίστρων.


Σε κάθε περίπτωση, οι καταναλωτές μπορούν να έχουν υποστήριξη από εξειδικευμένο σύμβουλο, καλώντας στο 801 111 222 333 (από σταθερό τηλέφωνο) ή στο 210 7268 000 (από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο), όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM