Στη Stoiximan, το περίμεναν 4 χρόνια!

Στη Stoiximan, το περίμεναν 4 χρόνια! Facebook Twitter
0

Όπως σε οποιαδήποτε άλλη θρησκεία, έτσι και στο ποδόσφαιρο, κάποιες «εορταστικοί περίοδοι» προσελκύουν το ενδιαφέρον των... πιστών, περισσότερο από κάποιες άλλες. Η μεγαλύτερη όμως, και πιο σημαντική, καθώς αφορά όλο τον πλανήτη, λαμβάνει χώρα κάθε 4 χρόνια. Συσπειρώνει όλους τους ποδοσφαιρόφιλους παγκοσμίως και φέρνει μπροστά στους τηλεοπτικούς δέκτες ολόκληρα έθνη και δημιουργεί συναισθήματα μοναδικά, αλλά και συνάμα, κοινά, για όλους.


Αυτό που δεν απολαμβάνει όμως ανάλογης προβολής, είναι το τι μεσολαβεί κάθε τετραετία για τους φίλους του «βασιλιά» των σπορ. Από τη στιγμή της απονομής του τροπαίου μέχρι τη σέντρα της πρεμιέρας του επόμενου Μουντιάλ. Όπως με όλες τις μεγάλες αγάπες, υπάρχει κι εδώ ένα συναισθηματικό ρόλερ-κόστερ.


Με το νέο της «Μουντιαλικό» τηλεοπτικό σποτ, «Το περίμενες 4 Χρόνια», η Stoiximan θέλησε να ρίξει φως σε αυτήν την «κρυφή» πλευρά της ζωής των απανταχού φιλάθλων. Στο πλαίσιο της νέας της καμπάνιας «Το περίμενες 4 Χρόνια» για το Παγκόσμιο Κύπελλο, η κορυφαία ελληνική εταιρεία στοιχηματισμού στο διαδίκτυο, δημιούργησε ένα διαφημιστικό σποτ που ακολουθεί τον ήρωα σε στιγμές που μεσολαβούν στη διάρκεια αυτών των «επίπονων» τεσσάρων χρόνων. Με χιουμοριστική διάθεση παρακολουθούμε την απεγνωσμένη προσπάθεια εύρεσης διάφορων τρόπων για να επιταχυνθεί το πέρασμα του χρόνου. Από το πλέξιμο μέχρι και την παρουσία σε σεμινάρια σχετικά με το χωροχρονικό συνεχές.


Μια ωδή στον σύγχρονο ποδοσφαιρόφιλο, τον «έρωτα» με το άθλημα, τις συνήθειές του, το ταξίδι στις αναμνήσεις, την ανυπομονησία και την λαχτάρα που συνοδεύει αυτήν την παγκόσμια ποδοσφαιρική γιορτή.

Απολαύστε το spot εδώ:

 
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM