Τα OK! Anytime Markets συνεχίζουν τις δράσεις τους κοντά στη γειτονιά με νέες 3D διαβάσεις στα σχολεία του Βύρωνα

Τα OK! Anytime Markets συνεχίζουν τις δράσεις τους κοντά στη γειτονιά με νέες 3D διαβάσεις στα σχολεία του Βύρωνα Facebook Twitter
0

Τα OK! Anytime Markets συνεχίζουν το έργο τους στις γειτονιές της Αθήνας, δημιουργώντας τρεις νέες τρισδιάστατες διαβάσεις σε δύο σχολεία στην περιοχή του Βύρωνα, μετά την επιτυχημένη ανταπόκριση που είχε το έργο στα σχολεία του Χαλανδρίου.


Με τη δημιουργική συμβολή της ομάδας καλλιτεχνών της Urban Act, τα OK! Anytime Markets ζωγράφισαν εντυπωσιακά σχέδια τρισδιάστατων διαβάσεων περιμετρικά του 1ου και 3ου Δημοτικού Σχολείου στο Βύρωνα, στις οδούς Ερυθραίας, Κονσταντιλιέρη και Κορδελιού. Η κάθε διάβαση μοιάζει να αιωρείται πάνω από τον δρόμο, δημιουργώντας μια οφθαλμαπάτη που είναι ορατή από τους οδηγούς αυτοκινήτων, με στόχο να μειώνουν ταχύτητα πλησιάζοντας στα σχολεία γύρω από τα οποία διασχίζουν το δρόμο καθημερινά δεκάδες παιδιά.

Τα OK! Anytime Markets συνεχίζουν τις δράσεις τους κοντά στη γειτονιά με νέες 3D διαβάσεις στα σχολεία του Βύρωνα Facebook Twitter


Σκοπός της πρωτοβουλίας των OK! Anytime Markets είναι να ευαισθητοποιήσουν τους οδηγούς σε θέματα σωστής οδηγικής συμπεριφοράς και να εκπαιδεύσουν τους πεζούς ώστε να χρησιμοποιούν τις διαβάσεις προκειμένου να διανύσουν τον δρόμο, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο την ασφάλεια τους και συντελώντας ώστε να μειωθούν τα ατυχήματα.


Μέσω τους προγράμματος των 3D διαβάσεων, που αποτελεί μέρος του ευρύτερου προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρείας «Κοντά στην γειτονιά», η εταιρεία κάνει πράξη τη δέσμευσή της να στηρίζει τις γειτονιές της Αθήνας καλύπτοντας τις ανάγκες της και ομορφαίνοντας εξωτερικούς χώρους.

#okmarkets #kontastigeitonia

Επιχειρείν/Market
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM