Tony Bennett & Lady Gaga ερμηνεύουν το "It don't mean a thing"

Tony Bennett & Lady Gaga ερμηνεύουν το "It don't mean a thing" Facebook Twitter
0

Αυτό το χειμώνα η Η&Μ γιορτάζει με μια θεαματική καμπάνια και μια γιορτινή συλλογή.  Οι παγκοσμίως γνωστοί σούπερ σταρ Tony Bennett και Lady Gaga είναι οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας με το τραγούδι ‘’It Dont Mean A Thing (If It Aint Got That Swing)’’ από το νέο τους άλμπουμ Cheek to Cheek. Η πλήρης έκδοση της διαφήμισης θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο hm.com στις 25 Νοεμβρίου.

«Εμπνευστήκαμε από τη λάμψη, το γκλάμουρ και τη χλιδή της εποχής των Big Bands της δεκαετίας του '40», λέει ο Johan Renck, σκηνοθέτης της διαφήμισης. «Κυριαρχεί μια διάθεση γιορτινής διασκέδασης που απαθανατίζεται με μια έντονη αίσθηση της μόδας και ένα χιουμοριστικό υπόβαθρο. Είναι μια ατμόσφαιρα ενδιαφέρουσα, περίεργη, κεφάτη, τολμηρή και θεσπέσια.» 

Η καμπάνια είναι μια συναρπαστική και διασκεδαστική περιπέτεια, όπου μια οικογένεια της Η&Μ από διάσημα μοντέλα γιορτάζει το πνεύμα της προσφοράς και της συντροφικότητας αυτά τα Χριστούγεννα. Υπάρχει μια λαμπερή διάθεση με μια ανεπιτήδευτη πολυτέλεια σε παιχνιδιάρικα κόκκινα φορέματα και σε φούστες και μπλουζάκια που γυαλίζουν. Τα πλεκτά είναι απαραίτητα γιορτινά κομμάτια, όπως επίσης και το άνετο υπερμέγεθες πουλόβερ που φοράει η Lady Gaga στο έντυπο υλικό της καμπάνιας.

Για τους άνδρες υπάρχουν διασκεδαστικά καρό κομμάτια για μια γιορτινή διάθεση, ειδικά ένα κομψό καρό σακάκι που δείχνει υπέροχο σε συνδυασμό με παιχνιδιάρικα χριστουγεννιάτικα πουλόβερ. Τα παιδιά συμμετέχουν κι αυτά στη χαρά των Χριστουγέννων με μια ευρεία γκάμα από εποχιακές στάμπες και διακοσμητικά στοιχεία, ενώ υπάρχουν επίσης καρό κομμάτια και πουλόβερ που τα κάνουν να δείχνουν πολύ κομψά.

«Λατρεύω το εορταστικό πνεύμα στα Η&Μ αυτή τη γιορτινή σεζόν», λέει η Ann-Sofie Johansson, Επικεφαλής Σχεδιασμού της H&M, New Development. «Τα γυναικεία φορέματα γυαλίζουν ή είναι μια νέα παραλλαγή του παραδοσιακού κόκκινου, ενώ οι άνδρες έχουν ένα γιορτινό λουκ με τα διάφορα καρό σχέδια, το ίδιο και τα παιδιά με όλες τα διάφορες διασκεδαστικές στάμπες.»

Καθ' όλη τη διάρκεια της γιορτινής σεζόν, η Η&Μ θα συγκεντρώνει χρήματα για την CARE, μια ανθρωπιστική οργάνωση που δουλεύει μαζί με φτωχές γυναίκες και κορίτσια με στόχο την καταπολέμηση της φτώχειας παγκοσμίως. Η Η&Μ θα πουλάει ένα ειδικό σετ ετικετών για δώρα σε όλα τα καταστήματα. Για κάθε πακέτο που πωλείται, η H&M Conscious Foundation θα προσφέρει τη διπλή αξία του στην CARE. 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την CARE, επισκεφτείτε τη διεύθυνση:  www.care-women.org

Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για την H&M Conscious Foundation στο hm.com.



0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Επιχειρείν/Market / 50 χρόνια Timberland: Το διαχρονικό brand επανασυστήνεται στο ελληνικό κοινό με ένα street party

Με κεντρικό μήνυμα το “Express your true colours” και με τη βιτρίνα να μεταμορφώνεται σε καμβά δημιουργικότητας, ο street artist Soteur αναλαμβάνει να αναδείξει την αισθητική της πολύχρωμης επετειακής συλλογής
THE LIFO TEAM
H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Επιχειρείν/Market / H JYSK μας βάζει σε ατμόσφαιρα Χριστουγέννων με τη νέα συλλογή Nordic Mood

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο χώρο εκδηλώσεων Solid Events, στο Νέο Ψυχικό, που με την επίπλωση και τη διακόσμηση αποκλειστικά των προϊόντων της JYSK μεταμορφώθηκε για λίγο σε ένα σκανδιναβικό Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 
THE LIFO TEAM
Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Επιχειρείν / Το Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου του Los Angeles θεσμοτεθεί την Παγκόσμια Πρωτοβουλία Ελληνικού Κινηματογράφου

Οι ιδρυτές του GGFI, μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του LAGFF Lia Bozonelis και Έρση Δάνου και ο Διευθυντής του LAGFF Άρης Κατωπόδης, θα έχουν την υποστήριξη ενός Συμβουλίου Trustees και μιας ομάδας αξιωματούχων, αποτελούμενης από τους πιο έμπιστους χορηγούς και κορυφαίους επαγγελματίες του Hollywood,
THE LIFO TEAM