Μια τέτοια ανακοίνωση σε υπάλληλο μπορεί να γίνει για τους παρακάτω λόγους:α) Δυσαρέσκεια (ξαφνική μάλλον) ως προς τη μούρη τουβ) Απόδοσηγ) Ζόρια εταιρείαςδ) Λόγοι αρχήςΤο (α) είναι κατακριτέο, το (β) φυσιολογικό, το (γ) αλλοίμονο αλλά συμβαίνει, το (δ)-κατά περίπτωση- είναι επιβεβλημένο.Εκτός λάθους ή παράλειψης εκ μέρους μου, θα σου πω ότι:Επιχείρηση που έχει πελατεία και δουλειά, όπως μας γράφεις, είναι σχεδόν βέβαιο ότι γνωρίζει όλους τους υπόλοιπους 5-6 τρόπους να αποφύγει τέτοιες ανακοινώσεις σε υπαλλήλους, δίχως να ξεφτιλίζεται ασκόπως.Με τέτοιες πρακτικές δεν στήνονται επιχειρήσεις πέραν του περίπτερου.Υπάλληλος ο οποίος δεν αντιλαμβάνεται τι από τα 4 παραπάνω συμβαίνει, είναι μάλλον ακατάλληλος για πολύ πιο απλές εργασίας και επιχειρήσεις. Ούτε για καθαρίστρια δεν κάνει.Εγώ πάντως στην θέση σου, αν ένιωθα θιγμένος θα έστελνα και μια επιστολή στον ιδιοκτήτη, σε καταναλωτικές οργανώσεις, σε θεσμικά όργανα εργασιακής προστασίας με κοινοποίηση στον Άδωνη. Το θέμα όμως αγαπητέ δεν είναι η επιστολή καθ'αυτή. Το θέμα είναι να ξέρεις τι να γράψεις. Κι αν ξέρεις τι να γράψεις θα σου πω εγώ για πότε θα αποκατασταθεί η εύρυθμη λειτουργία της επιχείρησης.Ξέρεις τι να γράψεις;
Σχολιάζει ο/η
Scroll to top icon