
"Όχι, δεν παρτάρω κάθε μέρα και βαριέμαι να διαβάσω, κάθομαι και κοιτάω απλά τα βιβλία."Καλά, δεν έχει και καμία διαφορά, το αποτέλεσμα πάλι ίδιο είναι, ότι δηλαδή δε διάβασες, δε διαβάζεις κτλ. Πάντως εγώ γνώριζα και γνωρίζω παιδιά τα οποία και "πάρταραν" συχνά και μια χαρά συνεπείς ήταν. Αυτό όμως το "έκοψε άδικα κι εμένα και άλλους", πώς το εννοείς; Θέλω να πω, καταλαβαίνω ότι υπάρχουν καθηγητές πιο απαιτητικοί των οποίων τα θέματα είναι πιο δύσκολο να απαντήσεις καθώς είναι εξίσου απαιτητικά ή είναι πιο "συγκρατημένοι" στη βαθμολόγησή τους. Το "άδικα" όμως ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω. Εαν απαντήσεις, εαν μπορείς να απαντήσεις σε αυτού του είδους τα θέματα που βάζουν, περνάς, όσοι μπορούν να ανταποκριθούν στα δύσκολα θέματα, θα περάσουν. Σε αυτό δεν υπάρχει κάποια "δικαοσύνη"; Το ότι εσύ ενδεχομένως να διάβασες(αρκετά, πολύ) και κόπηκες, δε θεωρώ ότι μπορεί να χαρακτηριστεί "άδικο", έτσι, απλά, από μόνο του καθώς ίσως τελικώς δεν μπόρεσες να ανταποκριθείς στα θέματα που ο καθηγητής επέλεξε να σας εξετάσει, ανεξάρτητα από το δικό σου διάβασμα. Δεν ξέρω, ίσως εγώ να κρίνω έτσι καθώς αυτήν την εντύπωση είχα σχηματίσει εγώ από τη δική μου σχολή. Δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποιος που απαντάει στα θέματα ικανοποιητικά και επαρκώς, αλλά τελικά κόβεται. Η μόνη περίπτωση πάντως που αναγνωρίζω το "άδικο" είναι σε περιπτώσεις όπου ο καθηγητής/η καθηγήτρια "διορθώνει" στην τύχη, εντελώς στην τύχη, χωρίζοντας τα γραπτά χωρίς καν να τα κοιτάξει σε αυτά που "περνούν" και σε αυτά που "κόβονται", χωρίς καμία λογική, χωρίς καμία δικαιολογία.